www.sudzibas.lv Omniva Neadekvāta uzvedība, problēmas ignorēšana

Omniva - Neadekvāta uzvedība, problēmas ignorēšana

Problēma radās, nododot sūtījumu kurjeram, kuram, godīgi sakot, bija jāgaida papildu 5 minūtes. Pēc tam, kad atvainojos par kavēšanos, viņš ātri lika man saprast, kas un no kurienes es esmu. Viņš neaizmirsa arī par trauslo sūtījumu. Kurjers paņēma sūtījumu un, iespējams, divas reizes iesita pa kastei, lai pārbaudītu tās izturību. Es uzreiz pateicu kā tas nav adekvāti. Atbilde bija īsa: “Vajag labak iepakot”. Sūtījums tika pavirši iemests mašīnā.
Pēc šī incidenta tika informēts klientu apkalpošanas dienests. Pirmais un svarīgākais, ko viņi teica, bija, ka šis kurjers pie mums vairs nekad neieradīsies un šāds incidents vairs neatkārtosies.
Pēc 2 nedēļām tas pats kurjers ieradās ar 1,5 stundu nokavēšanos.
Ar šo ziņu vēlos brīdināt visus, kuri vēl nav izlēmuši, kuru pakalpojumu izmantot un par kuru klientu kļūt, lūdzu, neizmantojiet kurjerpasta pakalpojumus Omniva un neuzticiet viņiem savu sūtījumu drošību! Viņi absolūti nerūpējas par jums! Gan kurjeriem, gan tiem, kas ar jums sazinās pa tālruni, ir pilnīgi uz jums vienalga!

4 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

N

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes