Omniva - Neadekvāta uzvedība, problēmas ignorēšana
Problēma radās, nododot sūtījumu kurjeram, kuram, godīgi sakot, bija jāgaida papildu 5 minūtes. Pēc tam, kad atvainojos par kavēšanos, viņš ātri lika man saprast, kas un no kurienes es esmu. Viņš neaizmirsa arī par trauslo sūtījumu. Kurjers paņēma sūtījumu un, iespējams, divas reizes iesita pa kastei, lai pārbaudītu tās izturību. Es uzreiz pateicu kā tas nav adekvāti. Atbilde bija īsa: “Vajag labak iepakot”. Sūtījums tika pavirši iemests mašīnā.
Pēc šī incidenta tika informēts klientu apkalpošanas dienests. Pirmais un svarīgākais, ko viņi teica, bija, ka šis kurjers pie mums vairs nekad neieradīsies un šāds incidents vairs neatkārtosies.
Pēc 2 nedēļām tas pats kurjers ieradās ar 1,5 stundu nokavēšanos.
Ar šo ziņu vēlos brīdināt visus, kuri vēl nav izlēmuši, kuru pakalpojumu izmantot un par kuru klientu kļūt, lūdzu, neizmantojiet kurjerpasta pakalpojumus Omniva un neuzticiet viņiem savu sūtījumu drošību! Viņi absolūti nerūpējas par jums! Gan kurjeriem, gan tiem, kas ar jums sazinās pa tālruni, ir pilnīgi uz jums vienalga!
Pievienot komentāru