www.sudzibas.lv Omniva Ļoti slikts serviss

Omniva - Ļoti slikts serviss

Omnivas mājaslapā ir informācija par to, ka 90% klientu sūtījumus saņem otrā dienā, bet mans sūtījums jau otro dienu atrodas Rīga sorting line. Operatore man atbild, ka kurjers nav paņēmis, jo fiziski nespējot paņemt visus sūtījumus. Kā to saprast? Vai tad sūtījumi nav jāņem kaut kādā secībā, ņemot vērā nodošanas laiku? Un kur paliek līguma nosacījumi? Sūtījums ir jāpiegādā divu darba dienu laikā!

06.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 06.07.2021

Labdien,

Pēc sistēmā pārbaudītās informācijas redzam, ka sūtījuma piegāde ir aizkavējusies.
Šobrīd skaidrojam aizkavēšanās iemeslus un tuvāko stundu laikā ar Jums telefoniski sazināsimies, lai sniegtu informāciju par sūtījuma piegādes termiņu.
Uzņēmuma vārdā atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām.

Ar cieņu,
Omniva

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes