www.sudzibas.lv Omniva Krāpšana

Omniva - Krāpšana

Vēlējos caur omniva pakomātu nosūtīt sūtījumu, viss notika ,kā ierasts, naudu no kartes novilka , jāizdrukā uzlīme un jāsūta prom, un te pēkšņi BAMS, nevaram izdrukāt uzlīmi. Ko nu? Zvanu uz tālruni,kas norādīts uz pakomāta un nekādas atbildes. Līdz ar to , lūdzu, sūtījums pie manis, un mana nauda pie viņiem.

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 20.04.2016

Sveicināta, Annija!
Ja reiz Jums ir gadījusies kāda ķibele pie Omniva pakomāta, šādas lietas lūgums risināt, rakstot uz [email protected] vai arī zvanot uz klientu atbalsta līniju: +371 27042424 (Darba dienās, norādītajos darba laikos).
Rakstot savu pieredzi portālā sūdzības.lv, neminot konkrētu gadījumu, nezinot nosūtītāju, nevaram to izvērtēt un izmeklēt. Šis būtu ieteikums arī visiem pārējiem mūsu klientiem. Internets un publikācijas tajā ir laba lieta, tomēr ja jums interesē risināt situāciju, tad pirms publikācijām lūdzu sazinieties ar pakalpojuma sniedzēju.
Paldies

K

Komentāri (3)

R Rihards Bolshteins 17.04.2016

Lasi noteikumus

Ja nesanaca izdrukat,liec bez uzlimes,kurjers pats uzlimes, un nevajag te kaukt ka kads ir apkrapis

Lasit iemacies,pirms suti lasi noteikumus

E Es Milu Mammu 04.01.2017

Tieši tā izdarīju, pirms mans sūtījums tika nozaudēts!

L Linda savējā 10.02.2017

Man šodien notika identiski - meitene teica, lai droši lieku paku iekšā, kurjers uzlīmēs uzlīmi. Rezultātā radi kalendāra vietā saņēma meiteņu bodijus :( Šobrīd jau 15 min Omnivā visi operatori ir aizņemti. Skumīgākais tas, ka Omnivai nav alternatīvas, jo Pasta stacijā ir tieši tāds pats bardaks :(

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes