LV RU
www.sudzibas.lv Omniva Bojāšana

Omniva - Bojāšana

Pirmo reizi saskaros ar to, ka sūtījums ievietos kamerā, kura noteikti nav piemērota paciņas lielumam. Nezinu un nevaru iedomāties kā kurjers to tur ir ielicis, bet noteikti ar spēku, jo paciņa ir bojāta. Paveicās, ka iekšā nebija nekad trausls. 10 minūtes centos izņemt.

16.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 18.05.2020

Labdien!

Mums ir ļoti žēl, ka Jūs esat saskārušies ar šādu situāciju.
Ja Jūs interesē detalizēta informācija konkrēti par Jūsu sūtījumu, aicinām sazināties ar mūsu klientu atbalsta centru, zvanot uz numuru 27042424 vai rakstot uz e-pastu [email protected]
Mēs centīsimies Jums palīdzēt un atbildēt uz visiem Jūs interesējošiem jautājumiem.

Ar cieņu, Omniva

A

Komentāri (3)

T Turkey901 16.05.2020

Acīmredzot sūtītājs, gribot ietaupīt, norādīja par kādu centimetru neprecīzu izmērus.
Šajā gadījumā kurjers varēja vai nu atgriest sūtījumu atpakaļ, vai arī izdarīt tā kā izdarīja - lielākā kamerā sūtījumu nebija tiesīgs ievietot, jo starpību būtu jāsedz no savas kabatas.

Džozefīne 16.05.2020

Protams, ka gribēja ietaupīt, jo nesen ir paaugstināta sūtīšanas maksa.

Z Zelda 16.05.2020

Arī, bet informācijai caur mana.omniva.lv var izveidot ērti sūtījumu online, izdrukāt uzlīmi pie aparāta un ievadot kodu maijs20 vēl saņemt 20% atlaidi sūtīšanai un pacelta cena tikai pie aparatā, caur online paliek vecās cenas. Bet kurjers visu pareizi, ieliek tur kur bija ielikts.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes