LV RU
www.sudzibas.lv Olimpiskais sporta centrs slikta attieksme pret klientiem

Olimpiskais sporta centrs - slikta attieksme pret klientiem

Gribu pastāstīt par savu bēdīgo pieredzi ar Olimpiskā sporta centra personāla attieksmi pret klientiem.
Decembra vidū nopirku mēneša abonamentu par 47 ls uz 12 x peldēšanas reizēm, bet diemžēl saslimu ar gribu. Biju izmantojusi tikai 3 x no visa abonamenta, kad saslimu.
Ārsts man uzrakstīja darba nespējas lapu, man bija 40 grādu temperatūra un briesmīgas iesnas.
Ierados pēdējā abonomenta izmnatošanas dienā Olimpiskajā sporta centrā un cerēju, ka šī iestāde man atļaus vēl izmantot vismaz 4 x, bet man ļoti nikni tika atbildēts, kā tas neatbilstot viņu noteikumiem.
Turklāt meitene, vēl paskaidroja, ka viņi varot pagarināt tikai tad, ja cilvēks nonākot slimnīcā un esot nopietni slims. Tatad gripa nav šķerslis peldēšanai? Ja varētu papeldēt noteikti piepuņķotu to baseinu, bet diemžēl nebiju pat spējīga pakustēties.
Es centos paskaidrot, ka baseinu nevar apmeklēt arī tad, ja ir temperatūra, turklāt manu sllimību apliecināja ārsta zīme, taču diemžēl ar mani pat neielaidās diskusijās un mana ārsta zīme vispār nevienu neinteresēja.
Tā nu es šo klientiem nedraudzīgo iestādi ar skarbajām un mūžam niknajām dežurantēm esmu pametusi, turpmāk apmeklēšu sporta klubus, kam vismaz ir interesē par klientu un viņa problēmsituācijām. Olipiskajā sporta centrā apkalpojošajam personālam vairāk interesē datora programma un noteikumi.

Ie

Vairāk sūdzības par Olimpiskais sporta centrs

Komentāri (11)

Qw QWE 16.01.2011

Jā, saslimt ar "gribu" nav nekāda joka lieta...

Sp spodris 16.01.2011

Ieva, kad ir gribēšanas kaite, tad peldēt tiešām nedrīkst - dūšīgi jāslēpo ...

Il Ilze 26.01.2011

Patiesi, to dāmu (administratoru) attieksme pret klientiem ir vienkārši briesmīga. Sākumā uzkrītoši un skaļi ieejot pa durvīm sveicināju, lai saprot, ka darbiniekiem pirmajiem jāsveicina mani, nevis man dāmas, kuras ar riebīgiem un neapmierinātiem ģīmjiem veic savu nepatīkamo darbu. Vēlāk jau tas apnika, ka pat sveiciens normāli netiek atņemts, vairāk vispār nesveicināju. Toties tantiņas garderobē vienmēr laipnas un smaidīgas.

Si signe 27.01.2011

Piekrītu, tantiņas garderobē ir super. Vienmēr laipnas un smaidīgas.
Tās tašas - reģistratūrā ir briesmīgas. Nedz tonis, nedz attieksme ir atbilstoša strādāt apkalpojošā sfērā. Kad painteresējies par piedāvājumiem, atbild ar tādu naidu itkā viņām bezmaksas abonomentu būtu prasījusi.

Ag Agne 31.01.2011

Piekrītu, administratores ir ļoti nelaipnas.Nevajag strādāt tādā vietā, ja nepatīk.

Ae aelita 04.03.2011

Muļķības...peldbaseins administratores vienmer sveicina mani pirmo, kad ierodos.tantiņas ir superiigas un meitenes ariii ir forsas...nekāda vaina

Gu gusts 04.03.2011

To Ilze! Diemžēl Jūs nezinat elementāras pieklājības normas. Pirmajam, jebkurā gadījumā, ir jāsveicinās cilvēkam, kurš ienāk...

Gu gusts 04.03.2011

Kas attiecas uz Ievas sūdzību, tad Ievai ir 100% taisnība. Cilvēkam ir attaisnojošs iemesls, un diez vai iestādes vadība vispār zin, ko tās dāmas tur dara! Krieviski tas saucās Samoproizvol! Ieva, Tu mierīgi vari griezties patērētāju ties.aizsardz. iestādē, bet acīmredzot negribi sev bojāt nervus.

To ToGusts 04.03.2011

Vai tad tu neredzi, ka es jau sveicinos?

Gu gusts 04.03.2011

Jūs esat vēl lielāks idiots(idiote), nekā bija domāts...

To ToGusts 04.03.2011

Un ieradās pareizais skursteņslauķis Gustiņš!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay