Nuko.lv - Krāpšana

Esmu ļoti dusmīga par šadu neprofesionālu attieksmi un ieteiktu nevienam nekad un neko no šiem cilvēkiem nepasūtit. Pasūtījumu veicu nedeļu uz priekšu, jo protams atraka datuma tiem nebija, ko piedavāt. Ok, noslogojums... Bet vienu dienu pirms pasūtījuma piegādes jau man likās aizdomīgi, nav ne e-pasta, ne ziņas, ne atgādinājuma. Protams, ari noliktaja dienā un laikā nav piegādes! To jau jutu, ka tā būs! Neviena atvainojiet, kavejamies, nekā! Protams ari telefonus šī firma neatbild, zvani cik gribi, pilnīgs bezceris. Rakstīju niknus epastus ik pa stundai, piedraudēju viņiem ar Vid un bez tabu, ko abus vel viņiem aizsutišu ciemos. Vispār ignore... Es protams uztraucos, jo ēdiens pasūtīts uz pari par 60 euro, bērni grib est utt... Pēc kadiem 7 maniem draudu epastiem šoferis zvana, ka būšot kaut kad... Varonis ieradās ar pusi no mana pasūtījuma. Pēc otras puses man jāiet vienalga uz veikalu! Tad kāda jēga man pasūtit, ja vienalga jāiet uz veikalu, kads var man to paskaidrot... ! Un vel viņu nekaunini nebija gala... Viņi uzrakstīju e-pasta, ka diemžēl manas preces nebija, naudas pārpalikumu šie paturēšot priekš manis savā kontā! Kas pie velna šis ir par kretīnu iestadijumu! Es vēlos savu naudu atpakaļ savā kontā, jo pie viņiem vairs nekad, neko nepasūtišu! Ka šādus neliedhus Zeme bed, cilvēkiem jau tā it grūti, naudiņas nav daudz, jātaupa, ēdiens just, a šitiem redz darba par daudz! Nelieši tādi!

Z

Komentāri (4)

K Kārlis Šulcs 29.03.2020

Man bija tāpat, ja dienas 5 mēģināju sazināties un beigu biegās vienkārši uzrakstīja, lai atsūtu kontu uz kuru atgriezt naudu. Tagad gaidu, kad būs. Arī neisaku šajā laikā pie viņiem neko sūtīt

Z Zanzan 29.03.2020

Vispar nekad un neko no vinjiem nepasutit! Vai ir kadas idejas, kur mes divataa varam griezties? Kaut kada pateretaju tiesiibu iestaade...taa nevar but, ka shaadu darbiibu atlauj, es to taa neatstaashu...Kauns un negods, cilvekiem nav darba, nav naudas a shie tagad sadomaajushi varku uz nepasutijumiem taisiit! esmu ljoti ljoti nikna!

K Kārlis Šulcs 29.03.2020

*Nosūtiet uzreiz savu konta numuru, vēlējos teikt.

K Kārlis Šulcs 29.03.2020

Personīgi man biha situācija, ka nedabūju vispār neko no pasūtījuma un paspēju sazvanīt tikai Patērētāju tiesību aizsardzības centru, kur ieteica rakstīt e-pastu, lai atgriež naudu, ko arī viņi apsolījās izdarīt man e-pastā uzrakstot. Zvanīt nav jēgas, vienkārši vēsu galvu uzrakstiet vēstuli, ka vēlaties visu naudu, kas tiek turēta avansa kontā, atgriezt uz savu kontu, un jau uzreiz to nosūtiet vēstulē, savādāk atkal nāksies gaidīt 2 dienas līdz paprasīs kontu. Pats vēl arī gaidu naudu atpakaļ. Lai Jums izdodas!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes