www.sudzibas.lv NUKO SIA Problēma komunikācijā un piegādē

NUKO SIA - Problēma komunikācijā un piegādē

Pilnīgi absurds serviss. Rakstu šo covid-19 krīzes laikā. Kā likum paklausīgs cilvēks biju pasūtījis 18.03. Kārtīgu krāvumu ar pārtiku, lai lieki nebūtu jāstaigājas un varētu pašizolēties pēc iespējas labāk. 22.03. No 10-12 bija nozīmēta piegāde, kura tā arī neatnāca, sazvanīt Nav iespējams ne uz vienu numuru, jo visu laiku visi operatori ir "aizņemti" 40 reizes dienā. Tika rakstīti entie e-pasti, skaidrojot situāciju un tika atbildēts uz vienu no tiem, ar atvainošanos par situāciju un prasību norādīt pasūtījuma numuru, kuru es citos e-pastos biju devis jau iepriekš. Šo ziņu saņēmu 23.03. No rīta 9: 00 un pēc entajiem atbilžu e-pastiem joprojām nekādas atbildes un telefonu neceļ. Paldies, nuko.lv, laikam vienkārši nomiršu badu vai iešu uz veikalu riskējot saslimt, vai saslimdināt citus, mazums pats esmu slims. Brīnišķīga komunikācija.

Komentāri (3)

BondsBonds 24.03.2020

Izklausas pirmo reizi iepērcies internetā.

ž Žanna Stoļarova 24.03.2020

Un ko nevērsies uz Barbora.lv vai Rimi.lv. tur ilgak jāgaida, bet nav tadu problēmu.

L Laine7 25.03.2020

Pēc kara visi gudri. Šeit tiek runāts par konkrēto firmu kas nepilda savus pienākumus un nesniedz klientam informāciju. Tādā veidā zaudējot laiku, naudu un daļu nervu.
Gan jau citas opcijas ir atrastas.
Tik pat labi varat uz sūdzību par TELE2 iet likt cilvēkam to risināt LMT. Diezgan muļķīgi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes