www.sudzibas.lv NS King Zema apavu kvalitāte

NS King - Zema apavu kvalitāte

09.05.2013 uzvilku pirmo reizi pirms pāris dienām nopirktās kurpes veikalā NS KING. Mana 20 min garā pastaiga pa sausu, saulainu vasaras dienu ,beidzās ar pamatīgu vilšanos, papēdim bija atlīmējusies papēža apdare, salīdzinot ar otru kurpi ir skaidri redzams, ka otrai kurpei šāds pats efekts būs pēc nākamo 20 min pastaigas. Lieki piebilst, ka automašīnu todien nevadīju un noberzums nevarēja rasties no automašinas paklājiņa. Devos uz NS KING veikalu Origo izteikt pretenzijas par apavu kvalitāti, protams, pieprasīju iesniegumā atpakaļ samaksāto naudu, jo man nav vēlme valkāt apavus, kuru lietošanas termiņš ir 20 min.
Šodien 13.07.2013 saņēmu atbildi no ekspertīzes, jāatdzīst, negaidīti atri, bet nosūtītās vēstules saturs mani pārsteidza, citāts no vēstules: „Informējam, ka nepiekrītam apmierināt Jūsu prasību – atgriezt naudu, jo apaviem ir maznozīmīgs ražošanas defekts, un to iespējams novērst ar remonta palīdzību, tāpēc piedāvājam Jums veikt apavu remontu uz uzņēmuma rēķina - veikt apdares materiāla nostiprināšanu, garantējot, ka apavu kvalitāti tas nemazinās un garantijas laiks, 2 gadi, saglabājas no apavu iegādes brīža.”
Es, protams, vēl joprojām esmu stāvā sajūsmā par viņu ekspertīzes darbības ātrumu un jāsaka pat operatīvo it kā pamatoto atbildi, bet dārgie cilvēki es netaisos ik pēc katras 20 min pastaigas uz nepilnām 4 dienām nodot apavus remontā, jo defekts esot maznozīmīgs. Kas, protams, ir ļoti izdevīgi apavu tirgotājam kurpju defektu noformulēt šādi, jo tādā gadījumā, pēc www.ptac.gov.lv mājaslapā atrodamās informācijas: „Atcerieties! Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem ir maznozīmīga, Jūs nevarat izvirzīt pārdevējam šādu prasību: atcelt līgumu un atmaksāt Jums par preci samaksāto naudu”.
Dārgie cilvēki, ja pērkiet apavus NS KING noteikti pērciet 4-trus pārus apavu uzreiz, jo tādējādi jūs spēsiet nodrošināt nepārtrauktu kurpju apriti viņu remontdarbīcā un veiksmīgi tikt uz darbu/skolu u.t.t.

K

Komentāri (4)

ю Юля-Юлия 13.05.2013

Vo-vo! Arī nopirku tur kurpesun biju šokēta! Cenas dargas, bet kvalitāte ļoti slikta!

D Dailis Bezvārdis 14.05.2013

pērciet tik pērciet un sūdzaties ... Cik reizes tas šeit ir pārrunāts, ka NS King apavus nedrīkst pirkt, bet tik un tā pērkat ! Lai arī kādas atlaides šie firmas veikali sola, principiāli tajā pat neiegriežos, jo neatbalstīšu krāpniekus ... Kaut viņi izputētu ...

Dannii Disaster 14.05.2013

Aaaaaaaaaaaaargh! You guys drive me crazy! Ne par vienu citu apavu veikalu sheit nav tik daudz suudziibu, kaa par to NSKing'u! Gruuti iedomaaties, ka kaadam Riigaa veel nav zinaama shii veikala reputaacija! Bet cilveeki joprojaam tur iepeerkas, un, rezultaataa, - katru dienu jauna suudziiba paraadaas! Pat ja tur tos apavus dotu par briivu, es nenjemtu.

Kvalitaates tur VISPAAR nav - ne labas, ne sliktas. Nezinu no kaadiem suudiem tie apavi taisiiti, bet, ja nu taas kurpes vispaar izturees 1-2 nedeeljas, tad ieveerosiet, ka taas saaks izdaliit diivainu smaku! Nevar saprast no kaa taa smaka naak, jo kaajas vienmeer ir tiiras un smarzho labi, bet kurpes smird! Esmu valkaajusi pat LJOTI leetus apavus (liidz 10Ls) un nekad neko taadu nebiju piedziivojusi.

A agles 18.05.2013

Mazliet par to, kas taa ir par ekspertizi vaikala NS King: diemzel, jeb ar nozelu esmu pati tur stradajusi un domaju, ka nekas nav mainijies kops ta laika kad aizgaju!
Kad klients atnes apavus ar pretenziju tiek aizpildita veidlapa un tie tiek nolikti lai veikala vaditajs nosaka talak kas ir jadara- vai var veikt remontu, vai samainit, vai ( retos gadijumos) atgriezt naudu! Respektivi, tas ekspertizes galva seez tur pat veikala un lemj talako apavu nakotni. Protams, ka veikalam jeb uznemumam nav izdevigi jums atgriezt naudu ja tur var veikt remontu, ko viss biezak ari dara, jo ir piesaistits savs kurpnies kas ar to nodarbojas! Senak, mes pec sadas " Ekspertizes" lemuma klientus apzvanijam un darijam zinamu lemumu. Tagad tas laikam ir sutot vesules.
Bet, pec likuma, cilvekam jeb pircejam ir pateretaju tiesibas kas nosaka:http://www.ptac.gov.lv/page/234
Kādas patērētājam ir tiesības, iegādājoties preces vai pakalpojumus?
Saskaņā ar 1999. gada 18. marta likuma „Patērētāju tiesību aizsardzības likums” 27. pantu patērētājs ir tiesīgs izvirzīt pretenzijas par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem 2 gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas dienas.

Preces

Likuma 28. pants nosaka, ja nopirktā prece neatbilst līguma noteikumiem, Jūs varat izvirzīt pārdevējam vienu no prasībām.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes