LV RU
www.sudzibas.lv NS King Braketa prece un slikts serviss

MRG NSking - Braketa prece un slikts serviss

Decembra beigas iegadajos ziemas zabakus veikala mrg t/c riga plaza. Veicu pasapkalposanos, jo veikala man neviens nepienaca pat klat, uzjautaju pardevejai vai konkretie zabaki deres ziemai un vai ir atbilstosais izmers uz ko atbildeja apstiprinosi un veicu pirkumu. (pirkuma ceka noraditi ka 'apavi' un pielikuma netika atzimeti, kadi konkreti)

pirmkart zabakos jau pirmaja diena bija auksti, bet taka zabaki patika, nolemu tos neatgriezt, bet gan iegadaties termo zekes.
Otrkart zabakiem atlipa vala zoles jau februara sakuma. Japiemin, ka apavi tika vilkti tikai, kad devos uz un no darba (respektivi paris x nedela un katru dienu max uz stundu) , tika lietots ari apavu aizsardzibas lidzeklis.
Pec si defekta atklasanas, devos uz veikalu, kur bija jaaizpilda anketa par apaviem un savu info, kur bija janorada, vai velos labot/mainit/atgriezt apavus. Noradiju, ka velos tikai naudas atgriesanu, jo normalas kvalitates apavi nesaplist pec ~2men.
Jautajums pardevejam - kapec netiek teikts, ka apavi saplisis pec isa laika perioda un netiks veikta naudas apamaksa? Es nevelos staigat ar apaviem, kas neatbilst nopirktajai.
Neuzekatu ka preces bojajums ir maznozimigs, ja zole lip nost, ka to min olga strautmane.

Papildināts betty 14.02.2019

Japiemin,ka veikala vaditajai ir problemas ar saskari ar klientiem. Atgriezoties veikala visu sarunas laiku vareja dzirdet noputas un noverot acu bolisanu,kas lika justies neerti.

Be

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes