www.sudzibas.lv Nextmom krāpšanās,slikts serviss

SIA Nextmom Ltd. (Nextmom internetveikals) - krāpšanās,slikts serviss

Nekad neiegādājieties neko internetveikalā www.nextmom.lv. Pasūtīju preci jūnija sākumā,samaksāju par to ne to mazāko naudu,bet preci neesmu saņēmusi vēl 3.jūlijā. Pie preču piegādes bija norādīts 5-10 dienu laikā. Sākās viss ar to,ka man paziņoja,ka prece tiks izsūtīta. Gaidu,gaidu un no preces ne vēsts. Rakstu uz internetveikala mājaslapā norādīto e-pastu un uzdodu jautājumu-kad tiks piegādāta prece? Atbildē man atraksta,ka diemžēl neesmu informēta par to,ka internetveikala sistēmā notikusi kļūda un parādās,ka mans pasūtījums atteikts. Tagad viss esot nokārtots un ceturtdien vai piektdien preci man izsūtīs. Atkal gaidu un nekā. 16.jūnijā atkal vēršos ar jautājumu par piegādes statusu. 18.jūnijā atbilde: piektdien precīti esam saņēmuši un rīt izsūtīsim. Atkal gaidu un gaidu. Tad atkal rakstu e-pastu uz kuru atbild:tūdaļ noskaidrošot kas par lietu. Vēlāk seko atbilde,ka piektdien esot saņēmuši tikai daļu no preces un manis pasūtītā prece būšot citu dienu. Atkal gaidu. 21.jūnijā atkal interesējos par preci. Atbilde 28.jūnijā:patreiz pieņemam preci un šovakar vai rīt no rīta to izsūtīsim. Gaidu atkal. Tā kā uz pakomātu preces parasti atnāk 1 dienas laikā,interesējos kur ir mana prece. Atbilde:tūdaļ noskaidrošu. Tad mani nervi neiztur un zvanu. Internetveikala pārstāvis pat jēdzīgi atvainoties nemāk. Saka,ka viņi paši preci vēl nav saņēmuši. Uz manu komentāru par to,kādēļ tad sola izsūtīt visu laiku preci,kuras vēl nemaz nav un kādēļ sola,ne pasaka,ka diemžēl prece kavēsies-klusums klausulē. Sola nokārtot šo lietu. 3.jūlijā zvanu atkal,lai noskaidrotu ciktāl virzās risinājums. Man atbild,ka prece joprojām nav saņemta un atmaksāšot man maksu par preci. Tagad gaidīšu vai to ieskaitīs. Bet uz jautājumu,kādēļ mani neinformēja,ka prece kavēsies -klusums. Vairs nepaspēšu pasūtīt grūtnieču bikses citā internetveikalā un jāpaliek bez tām. Katrā ziņā grūtnieces bez nerviem var palikt,ja ir pasūtījušas preci www.nextmom.lv. Turklāt internetveikalam nav nekādas vainas sajūtas un cieņas pret grūtnieci.

M

Komentāri (3)

M Margita_T 07.07.2017

Protams arī nauda nav atmaksāta kā tika solīts.

M Margita_T 07.07.2017

Ar kavēšanos,bet nauda par neiegūto preci atskaitīta. Nervu beigšana mēnešu garumā un gala rezultātā vēl neiegūta nepieciešanā prece.

K ko2006 11.10.2017

KAd tas vis beigsies? Es pasūtīju preci martā, naudu knapi knapi, ar sūdzībam atguvu atpakaļ. Domāju, ka tas veikals jau ir ciet. Bet valsts parstaviem laikai ir pie kājas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes