Nextmom.lv - Krāpšana

Diemžēl saskāros ar ļoti nepatīkamu situāciju - ar sievu kopā pasūtījām vairākas preces, taču tās vēl aizvi en nav atsūtītas. Pagājušas jau 7 nedēļas, no uzņēmuma visu laiku dzirdamas tikai atrunas. Respektīvi, vaino piegādes servisu, bet naudu neatgriež. Arī komunikācija ļoti zemā līmenī. NEIESAKU nevienam iepirkties nextmom.lv

Atbilde no nextmom.lv Pārstāvja atbilde 13.09.2016

Labdien.

Atsūtiet, lūdzu, savu pirkuma numuru uz mūsu e-pastu [email protected] , lai atrisināt šo lietu, jo mūsu sistēmā Jūsu nosauktajā laika posmā nav redzams neviens pirkums, kuru būtu veicis Jānis.

Paldies jau iepriekš.

Ar cieņu,
Nextmom.lv

Atbilde no nextmom.lv Pārstāvja atbilde 13.09.2016

Labdien Jāni vēlreiz.

Nezolīdi no Jūsu puses ir izplatīt nekorektu un melīgu informāciju. Jā, ar Jūsu sievas veiktā pasūtījuma piegādi tiešām ir bijusi kavēšanās. Sākumā tā bija piegādes servisa vaina (to mēs nekādi nevaram ietekmēt), bet atkārtoto sūtījumu ar novēlošanos izsūtīja mūsu kurjers. Tā kā ir bijušas šādas problēmas, jau nedēļu atpakaļ Jūsu sievai tika atmaksāti 15% no pirkuma vērtības kā atlaide, kā arī atgriezta nauda par vienu trūkstošo produktu.

Veiksmīgu Jums dienu.

Ar cieņu,
Nextmom.lv

J

Komentāri (2)

K Karamelle 29.12.2016

Pilnīgi nebrīnītos, ja nextmom ievietotais atrunu komentārs un vēl atklāta necieņa pret klientu būtu kārtējie meli, lai kaut kādā veidā censtos paglābt savu reputāciju, kas jau tā ir neglābjami sabojāta dažādos līmeņos.

M.

A Anna 03.02.2017
Preču nepiegādāšana

Apmaksātā prece netiek piegādāta. Nauda netiek atgriezta vairāk kā 4 mēnešu laikā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes