SIA Nextmom Ltd. - Krāpšana

NEKAD! NEIEPĒRKATIES šajā internetveikalā!
Īstie krāpnieki, kuri viņiem izdevīga ceļā zog cilvēku naudu! Īpaši piedāvājot preces tāda nozāre, ka viņu mājas lapā ir teikts "Rūpējoties par topošo māmiņu komfortu", "bojājot" topošo māmiņu nervus!
16.03.2017. iegādājos pie viņiem kleitu, rēķins bija sastādīts dažu minūšu laikā. Apmaksāju un sāku gaidīt. 27.03. tika saņēmta īsziņa ka tik veikta drēbju piegāde un tūvākāja laikā prece tiks izsūtīta. 29.03. uz e-pastu tika atsūtīta vēstule ka iegādātās kleitas nav un tika piedāvāti alternatīvie varianti. No alternatīviem variantiem atteicos un piekrītu pagaidīt. 04.04. tika atsūtīta vēstule „Šonedēļ kuru katru dienu gaidām pievedumu. Tikko kā būs ziņošu Jums par preces izsūtīšanu.” Kopš tā laika no veikala nebija nekadu ziņu, 10.04. uzrakstīju vēstuli kas tad ar manu pirkumu, bet neviens tā arī neatbildēja- "ja rodas kādi jautājumi vai neskaidrības, droši rakstiet uz [slēpt]@nextmom.lv", ir teikts viņu mājas lapā!
Zvanot uz veikala m.t. 26078597 no darbinieka tika dzirdētas atrūnas, ka prece tika pieņēmta, vēlāk ka ir izsūtīta. 20.04. pēc mana zvana ka gribu saņemt naudu par pirkumu atpakaļ, tika saņēmts īsziņa, ka tiks sagatavots naudas atmaksas orderis. 21.04. tika saņēmta īsziņa, ka naudas atmaksas orderis tika iesniegts grāmatvedībā. Bet naudas tā ari nebija! 24.04. nosūtīju oficiālo pieprasījumu, par naudas atgūšanu. Dažu minušu laikā saņēmu zvanu, ka nauda tiks parskaitīta 26.04. Šodien piezvanīju kas tad ar naudu? Saņēmu atbildi-vakar parskaitījam, bet atsūtie savu konta numuru, jāparbauda. Saņēmu īsziņu- jā, ir kļūda, tagad tiek labota. Līdz šīm nauda tā arī netika saņēmta.
Interesanti, kāpēc uz šo internetveikalu ir tik daudz sūdzību, bet ne patērētāju tiesību aizsardzības centrs, ne valsts policija neko nedara, lai slēgt šo krāpnieku kantori!

R

Komentāri (4)

veesaa007 27.04.2017

Interesanti- kas lika izvēlēties šo interneta veikalu, ja par viņu ir tik daudz sūdzības?

R R@ 27.04.2017

Diemžēl par vēlu izlasīju tas sūdzības. Turpmāk pirms iepirkšanas internetveikalos, rūpīgi jāizpēta visas atsauksmes.

N nextmom.lv Pārstāvja atbilde 29.04.2017

Labdien, Tatjana.

Mēs ļoti atvainojamies, ka nevarējām Jums laicīgi piegādāt pasūtīto preci, tomēr būtu solīdi pieminēt, ka jau pašā sākumā, saprotot, ka nevarēsim Jums laicīgi piegādāt pasūtīto preci, piedāvājām atmaksāt naudiņu. Savukārt, pēc piektdien (21.04.2017.) saņemtā atteikuma, jau ceturtdien (27.04.2017) naudiņa bija Jūsu kontā.

Jaukas Jums brīvdienas.

Ar cieņu,
Nextmom.lv

R R@ 29.04.2017

Jā, beidzot! Nauda tika atgriezta pēc mana kārtēja zvana, 27.04.
A kopš veikta pasūtījuma pagāja mēnesis un 10 dienas!
Un solīdi ir nemēlot! Jo paša sākumā NEVIENS! nepiedāvāja tieši atmaksāt naudu. A pēc tam vispār neatbildēja uz manu vēstuli.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes