New Yorker - Slikts serviss
27.07. Veikala vadītāja atteicās pieņemt preces atpakaļ. Viņa teica, ka viņi pieņem tikai nelietotas un iepakojumā.
Zeķes ir pilnīgi jaunas, oriģinālajā iepakojumā, tikai kartons ir atvērts vienā pusē.
Man ir jautājums ņujorkas uzņēmuma vadībai. Vai jūs nenovērtējat savu reputāciju? Jūs ne tikai pārdodat zemas kvalitātes preces (95% poliesters, 5% Elastāns) . Iepriekš zeķes bija labas, es vienmēr pirku no jums. Un šoreiz, tikai mājās, es redzēju, ka esmu nopirkusi sintētiku, ko nav iespējams valkāt,
un jūsu darbinieki nestrādā, lai piesaistītu klientus, bet gan lai nodrošinātu, ka viņi vairs nenāk pie jums. Meitene atteicās pieņemt preces, atteicās nosaukt savu vārdu, sakot, ka viņa ir veikala vadītāja un viņai nav pienākuma nosaukt savu vārdu. Un iemesls, kāpēc atsakāties pieņemt jūsu preces atpakaļ, nav skaidrs. Nevēlēšanās pildīt savus pienākumus vai svētdienas vakarā varat aizmirst par visu un visiem, jo nav nekādas kontroles no augšas.
Komentāri (3)
***********a*d*m*i*n*i******l*o*h*i*
Kur teikts, ka veikalam jāpieņem atpakaļ attaisīta prece?
Kāpēc prasījāt pārdevējas vārdu?
Rūsters bērnībā izknābājis smadzenes un vietā ielicis sintētiskas zeķes