www.sudzibas.lv New York Nails neprasme stradat

New York Nails - neprasme stradat

Salonu New York Nails neiesaku! Meitene,kas mani apkalpoja ,mocijas pat ar vilites notureschanu ( var jau but,ka trauceja vinas paschas garie nagi) , rezultata sabojaja man rokas,vismaz, uz nedelu!!! Laku izvele schaja salona ari NAV! Ar Lattelekom uznemumam New York Nails ir noslegts ligums par adreses un citu kontaktu neizpauschanu klientiem!...

L

Komentāri (20)

I irisa 24.02.2012

sveiki. jūsu zināšanai tikko tik atvērāmies un vēl neesam paspējuši nekādu līgumu noslēguši ar 1188 uzņēmumu, bet ja jūs mūsu vietā esat tādu noslēgusi un esat lietas kursā par to, ka nedrīkst izpaust datus, tad hmmmm pilnīgi pārsteigums man, bet ja nevara sazināties ar mums tad cienījāma viszinīte, un vispasaules lietpratēja rekur mūsu tālrunis ir 67213044,

I irisa 28.02.2012

cienījamā mums ir 20 toņi, cik vēl jums vajag ?:)

M mia 22.03.2012

Neiesaku!!!
Man Gelish noturējās tieši 4 dienas! meitene ar iepiekšējās lakas noņemšanu mocījās gandrīz 40 min, tas nav normāli un lūdzu nemēģiniet iestāstīt ATKAL, ka man ir veca pāržuvusi nagu laka, jo citos salonos meisteriem nekad nav bijusi problēmas ar nagu lakas noņemšanu, bet jūsu salonā vienalga vai tas ir Kr.Barona ielā vai Vecrīgā meistarēm ir problēmas. Manikīrs ļoti nekvalitatīvs, laka netūrās, sorry, bet cerams uz jums vairs neuzraušos, jo 2 rwizi pie jums trāpīju tikai tāpēc, ka nomainījāt atrašanās vietu un nosaukumu! Ļai meitenes mācās un attīstās skolā un kursos nevis veicot savus darba pienākumus, vismaz vajag pabrīdināt, ka meitenes iespējams kļūdīsies, jo vēl tikai mācās !!! Iesaku mācīties pie meistarēm, kuras manikīru + gelisha laka veic nepilnā stundā un ļoti kvalitatīvi !!!
Vēlreiz PADOMĀJIET, kā salona vadītāja, savu attieksmi pret komentētājiem.
Nestāstiet, ka tikko atvērāties, jo jūs jau praktizējāt Barona ielā ar tām pašām meitenēm.

V Velo 10.04.2012

Vai šo salonu vispār ir iespējams sazvanīt????? Dīvaini, ka nonstopā jau nedēļu aizņemta līnija...

K karo 02.05.2012

Domāju, ka telefons ir kaut kādā veidā uzstādīts tādā režīmā (visu laiku aizņemts), lai nevarētu sazvanīt klientes, kuras iegādājušās kuponus internetā. Par kuponiem taču naudiņa ir ienākusies!!! Bet meistares nespēj apkalpot tik daudz klientes cik paredzēts. Un kuram tad ir pacietība mēģināt sazvanīt salonu nedēļām ilgi!!! Tā ir īstākā krāpšana un domāju ilgi tā bodīte nepastāvēs...

S Saule2 07.05.2012

Neiesku! Manikīre nemaz nepajautāja, kādu nagu formu vēlos un sāka vīlēt. Nagu laka arī nekvalitatīvi uzklāta. Skatoties uz nagiem, liekas, ka pati mājās steigā ar kreiso roku būtu nolakojusi. Manikīres strādā ļoti pavirši!

G Gunillla 08.05.2012

Vakar biju šajā salonā, meistarīte strādāja ātri, samērā kvalitatīvi. Pajautāja manas vēlmes un rezultāts ir labs. Kā turēsies redzēsim pēc laiciņa. Sazvanīt arī varēju bez problēmām, tik rinda liela un gribētāju tāpat.
Patiesībā ieejot salonā, likās, ka nebūs labi un jāmūk prom (maz vietas, viena no manikīrēm izgūlusies uz krēsla skaļā balsī par kaut ko uzjautrinājās, interneta radio ik pa laikam raustījās, latviešu valoda vidējā līmenī), bet paliku un viss beidzās labi :)
Par toņiem - jā ir ap 20, tikai ļoti līdzīgi un vienā stilā, daudz sarkano un tumšo toņu, būtu labāk ja būtu kaut 15, bet dažādāki, visām gaumēm.
Katrā ziņā tiku arī pie atlaidēm nākošajām reizēm, gan manikīram, gan pedikīram. Iespējams izmantošu, jo neteiktu ka serviss bija slikts..

K kiko 29.06.2012

PILNĪGI PIEKRĪTU ! TAISĪJU SEV FRENČ GELISH ! ES PATI LABĀK MĀKU. APSTRĀDĀJA MANI 40 MIN. LAIKĀ. PAR CIK VĒL BIJU PĒDĒJĀ, TAD VISPĒR..ŠAUSMĪGI STEIDZĀS UN VIENKĀRŠI RĀVA MAN TOS KUTIKULUS..BRIESMĪGI ! NEIESAKU... NEVIENAM ŠO IZBAUDĪT !

*Delfinka* 29.06.2012

žagatu bars...

Z zzzuze 30.06.2012

Pričom žagatas? Ja serviss neapmierina, ir visas tiesības par to runāt... Salonam būtu ar steigu jādomā par sava tēla uzlabošanu, nevis jālecas pretī.

*Delfinka* 30.06.2012

nu tak ejat uz citu salonu, ko šis ir vienigais? jums galvenai paklacot, ka vecas babinjas gaidot autolauku...fuj, paskataties uz sevi, no sudiem izlidusas, un pirksti gaisa...

J jurjeva.olga 01.07.2012

Sveikas, meitenes! Šodien apmeklēju šo salonu, biju nopirkusi kuponu manikīram un pedikīram. Abas rokas tika apstrādātas 10 minūšu laikā un izskatījās vienkārši briesmīgi, tāpēc no pedikīri bija jāatsakās, jo bija bail iedomāties, kā varētu izskatīties manas kājas!Tad pēc kāda laika, kad jau eļļa bija nožuvusi - katram pirkstam kutikula sāka izskatīties vēl briesmīgāk, man tiešām kauns par savām rokām! Bez manikīra šajā salonā tās izskatījās daudz labāk! Neiesaku nevienam apmeklēt šo salonu. Rīt iešu, lai aprunātos par naudas atgriezšanu, bet izskatās, ja tik daudz neapmierinātu klientu, tad nekas daudz man neiznāks!

F Fashion 02.07.2012

Šis salons reiz saucās kā Natural Nails salons, atradās Rīgas centrā, bet cik lasu, tad attieksme nav mainījusies-tātad arī drīz šis salons aizvērsies, jo vadība necenšas ieklausīties ieteikumos un uzlabot salona darbību, kas ir skumji un nožēlojami.It sevišķi, ja tiek apsaukātas klientes un nolietas ar melnu ūdeni-tas liecina par vadības neprofesionalitāti komunikācijā ar klientiem, nu ko tad varam gribēt no darbiniecēm, kas tur strādā?neko labu arī nevaru pateikt, esmu vienu reizi taisījusi gan manikīru, gan pedikīru-vairāk nav bijusi vēlme tur pabūt.Pērkot kuponus, galvu var sajaukt salona nosaukuma maiņa un atrašanās vieta.

F Fashion 02.07.2012

Šis salons reiz saucās kā Natural Nails salons, atradās Rīgā, Barona ielā, bet cik lasu, tad meistaru un izcilās vadītājas attieksme pret klientu nav mainījusies-tātad arī drīz šis salons aizvērsies, jo vadība necenšas ieklausīties ieteikumos un uzlabot salona darbību, kas ir skumji un nožēlojami.It sevišķi, ja tiek apsaukātas klientes un nolietas ar melnu ūdeni-tas liecina par vadītājas neprofesionalitāti komunikācijā ar klientiem, nu ko tad varam gribēt no darbiniecēm, kas tur strādā?Arī es neko labu nevaru pateikt, esmu vienu reizi taisījusi gan manikīru, gan pedikīru-vairāk nav bijusi vēlme tur pabūt.Pērkot kuponus, galvu var sajaukt salona nosaukuma maiņa un atrašanās vieta. Tā, ka mīļās dāmas, esat uzmanīgas ar salonu izvēli, jo uzskatu, ka mums sievietēm no salona ir jāiziet ar prieku, nevis neapmierinātām par meistaru darbu un izmesto naudu!

A alla 05.07.2012

Bila v etom salone mesjac nazad, no uvidev ego v tope ne mogla otkazatja ot komentarija. Eto bil HUDSHIJ manikur kotorij mne delali kogda libo. Gelish zanjal 3 chasa. Reultat bil prosto koshmarnij. Manikursha - molodaja devushka. Navernoe uchenica.
Cheraz 3 dnja ja poshla peredelivat manikur, tak kak iz za kroshek pod lakom manikur vigljadel prosto koshmarno.

K klients13 05.07.2012

Biju iegādājusies kuponu. Viss sākās ar to, ka salonu nevarēju sazvanīt - neviens neatbildēja. Tā kā strādāju pavisam netālu, pusdienas laikā izdomāju aiziet līdz salonam un pierakstīties. Durvis bija slēgtas un pie durvīm atradās zimīte par kaut kādu avāriju - nu tas tā kā būtu saprotams. Zvanu nākamajā dienā - atkal neatbild. Kad ierados uz salonu personīgi un izteicu vēlmi pierakstīties, man atbildēja, lai zvanot telefoniski, jo mani tagad nevarot pierakstīt!?! Iedeva salona vizītkarti ar telefona numuru, uz kuru jāzavana. sākotnēji nodomāju, ka esmu kļūdījusies numurā. Vēlāk secināju, ka šis ir tas pats numurs, uz kuru jau visu nedēļu zvanu. Nākamajā dienā atkal ierados salonā. Man atkal ieteica zvanīt, jo pieraksta žurnāls neesot pie viņām utt. tad es pateicu visu, ko es par to domāju - respektīvi, ka jau nedēļu nevaru pierakstīties, jo uz telefona zvaniem neviens neatbild un arī uz vietas mani pierakstīt nevar. Laikam mans sašutums nostrādāja, jo nu jau pēc 2 min žurnāls nez no kurienes tomēr atradās un es varēju pierakstīties...
Lai arī pats pakalpojums mani apmierināja (manā gadījumā tā bija uzacu korekcija un krāsošana), tomēr viss tas ievads galīgi bija nositis vēlmi šajā solonā atgriezties...

V Verchiel13 08.07.2012

Attieksme pret klientiem ir vienkārši briesmīga! Pierakstījos uz manikīru un pedikīru, taču dažādās dienās, jo vienā dienā tas aizņem pārāk daudz laika, kurā es biju ierobežota. Par ko arī pārliecinājos, manikīru man taisīja 2 h. Pie kam, es atnācu laicīgi, bet mani palūdza pagaidīt 30 min. Ko arī pacietīgi izdarīju. Nākamreiz, kad braucu uz pedikīru, kavējos 10 min, pie kam vislaik mēģināju šo burvīgo salonu sazvanīt! Kad atskērju, man ļoti negribīgi un caur zobiem pateica - neko nezinām, jūs nokavējāt rakstieties uz citu dienu! Es biju šokā, kad man vajadzēja gaidīt pusstundu, es taču necēlu traci, bet kad aizkavējos 10 min, vēl un pa ceļam mēģināju viņus sazvanīt, man teica - neko nezinām, jūs nokavējāt. Uz lūgumu pasaukt kādu no priekšniekiem - neviena protams nav, citu telefona numuru nav utt. Nuu, ilgi šis salons nestrādās ar tādu attieksmi pret klientiem un konkurenci, kas mums pastāv šodien!

T telma38 08.07.2012

Biju nopirkusi divus kuponus uz pedikīru. Ticiet man- biju nelaimīga, jo par 8, 99Ls man" labi nomazgāja kājas" un nolakoja nagus. Visas atmirkušās liekās ādas tā arī uz pēdām palika. Kad sāku protestēt, man atbildēja, ka sastaigātās ādas varot noņemt tikai ar aparāta palīdzību. Tādu "pedikīru" var katrs sev uztaisīt mājās pats. Iesaku neizmest naudiņu un iet pie jau zināmiem meistariem!

I IevaIeva 11.07.2012

Biju uz NewYork Nails uz manikīru (ar visu Gelish laku) un nelaimīgā kārtā tiku iedalīta "meistarei" vārdā Monta. Nekad un neviens man tik briesmīgu manikīru nebija taisījis. Vienu roku mērcēju apm. 1 min, pēc šīs mērcēšanas tikai sākti griezt nagu vaļņi, cik nu tur varēja nogriezt, īpaši neatbīdot. Neraugoties uz to, ka otra roka tika mērcēta tik ilgi, kamēr pirmā tika apstrādāta, apgraizīšanas rezultāti bija pat sliktāki kā tai, kura teju vispār netika mērcēta. Vīlēšana - ar 100 gritu vīli, kas paredzēta mākslīgo nagu apstrādei. Bez visa tā, mani nagi tika "nomatēti" - respektīvi, tiem ar vīli, kas paredzēta mākslīgo nagu slīpešanai, tikai noņemta virskārta. Mani nagi ir plāni, nu tagad tie ir vnk. traģiski sabojāti. Eksekūcijas nobeigumā es jautāju Montai, vai viņa ir kaut kur mācījusies taisīt manikīru - it kā esot. Es sazvanīju arī noslēpumaino īpašnieci/administratori, kura man stāstīja, ka jaunajiem jādodot iespēja utt. Es piekrītu, ir jādod. Bet tikai šiem jaunajiem ir jāzina, ko viņi dara un kāpēc - nevar strādāt nezinot, kāpēc rokas jāmērcē, kāpēc jāatbīda nagu valnīši, ar kādiem instrumentiem katrs darbs jāveic utt. No New Your Nails iesaku turēties pa gabalu - šausmīgs iestādījums, kuram būtu jāatņem tiesības darboties.

Jā, Gelish laka lobījās nost gabaliem vien.

A atoll 20.08.2012

Neesmu ļoti prasīga kliente, bet NY Nails Vecrīgā, Smilšu ielā klientu serviss un pats pakalpojums - pedikīrs ar Gelish bija vienkārši tīrās šausmas pat manā uztverē! Katrs nags tika novīlēts citā formā un garumā, ienadžu atbīdīšana bija super-sāpīga un no pašu pēdu skrubēšanas vai tīrīšanas nebija ne miņas. Tik vien kā noņēma veco Gelish, dažus nagus apvīlēja un uzlakoja jaunu laku - turklāt super biezā slānī. Pirku akcijas kuponu Zizu.lv, kurā tika apgalvots, ka procedūra tika veikta ar 51% atlaidi, jo parastā cena esot Ls 18, bet kupona cena - "tikai" Ls 8.90. Kā tik ne tā! Salonam jau divus mēnešus uz loga ir uzlīmes, kas liecina par to, ka pakalpojuma standarta cena ir Ls 9.90... Meitenes, nevienai neiesaku uzķerties uz šī "salona" akcijām - rupjā un nekvalitatīvā apkalpošana nav tā vērta!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes