LV RU
www.sudzibas.lv Neostore apkalpošanas kvalitāte

neostore.lv - apkalpošanas kvalitāte

Ja kāds gribēs iegādāties sadzīves tehniku, tad internet-veikals neostore.lv sākumā Jūs nomarinēs 24 stundas, lai pēc tam svinīgi paziņot: "Mums ļoti žēl, bet noliktavā prece būs pēc mēneša". Pie tam sazvanīt viņu klientu apkalpošanas centru nav iespējams, vai aizņemts, vai klausli neceļ, tāpēc pārbaudīt preces esamību elementāri nav iespējams. Es pie viņiem jau "nopirku" tējkannu, gludekli un veļas mašīnu.

Na

Komentāri (25)

Ar ARii 04.09.2008

Pilniigi Piekriitu. Arii es nekad vairs neko nepasuutiishu, jo izjutu vinju nekauniibu uz savas aadas. Veelu vinjiem Bankrotu...

Pa Pauls 24.09.2008

Drausmigakais i-veikals ar kadu ir bijusi darishana, tiesham ta ir ka vinus nav iespejams sazvanit uz nevienu no trim nummuriem, interesanti vai par to zin vadība, un vai tiesam sai vadibai ir pilnigi vienalga ?? Neiesaku nevienam pirkt sani veikala !

Ra Raimonds 06.11.2008

No sākuma domāju, ka šeit negatīvas atsauksmes ir ievietojuši konkurenti, bet vēlāk pats uz savas ādas pārliecinājos par NEOSTORE vissliktāko servisu, kādu es iepriekš biju sastapis.

Ri Risinajums 08.12.2008

Piekrītu ka tas veikals ir nekaunīgs, pasaka prece ir brauciet pakaļ, kad esi pakaļ saka ka citam pārdevuši un ka vairs nebūs.. Nekad tur neko nepirkšu un neiesaku citiem.

La laila 23.12.2008

"Paldies!' par sabojātiem svētkiem. Pasūtīju mēbeles, kuras esot atnākušas, tikai nez kāpēc vairākas dienas nevar sašķirot preci un tās atvest. Šī ir pirmā un pēdējā reize, ka pasūtu kaut ko šajā veikalā.

Hu HugoDjego 23.12.2008

Njā, acīm redzot liela noliktava...ilgi jamekle manta, līdz atrod :P

Vi VilnisSarkans 19.02.2009

Visiem kas negaīvi izteikušie es noteikti nepiekrītu, jo es preci pasūtīju pirmdienas pēcpudienā un to saņēmu jau ceturrtdien.Arī apkalpošana ir ļoti laipna.Tpat norēķināšanas veidi priekšmanis kā lauku klienta ir vislabākie.Citi veikali to nepiedāvā.Es noteikti šajā internetveikalā arī turpmāk iepirkšos.

Sa sab 19.02.2009

Vilnim Sarkanam

Citos i-veikalos tu pasutito preci jau uz nakamo dienu vari sanemt, nevis pec trim dienam. :-)))

At atrisini 19.02.2009

iepeercies www.atrisini.lv un prece Riigaa tiek piegaadaata 2 stundu laikaa, liidz pat 22 vakaraa.
www.atrisini.lv
un shobriid visaam preceem atlaide -88% un cenas tikai no 1 Ls!

Jānis Leskinovičs 26.10.2009

Arī pasūtijām ledusskapi. Atnāca apstiprinājums, ka prece ir un atsūtīja rēķinu, ko arī apmaksāju. Nākošajā dienā paziņoja, ka ir atlicis lietots ledusskapis, vai piedāvāja citas firmas ledusskapi. No šā piedāvājuma atteicāmies un palūdzām atgriezt naudu un aizpildijām pa mailu atsūtīto veidlapu. Tagad jau nedēļu gaidām, kad būs nauda

:) :) 10.12.2009

Pats kādu brīdi sensenos laikos strādāju tajā kantorī - bija savākta spēcīga komanda, kas diemžēl pajuka, jo atalgojums neatbilda padarītajam - cik man zināms, tagad tur par kapeikām strādā studentiņi u.c. "profi", kam uzlikt mīksto uz tādām lietām kā kvalitāte, serviss, termiņi utt.

IMHO - domājiet paši... tagad tāda tipa veikalu ir jūra. Optimālākais - norēķināties par preci tikai pēc tās saņemšanas. Un pats galvenais - pieprasiet tikai ražotāja garantijas talonus, nevedieties uz pasakām "derēs pavadzīme ar čeku" vai "veikals dod 2 gadu garantiju".

Par ražotāja garantijām - katram ražotājam ir vismaz viens oficiālais pārstāvis, ko domāju ar i-neta palīdzību nebūs grūti atrast, kā arī gandrīz katram brendam ir savi oficiālie garantijas taloni. Veikalos šos talonus nedod 2 iemeslu dēļ - 1) prece ir no pelēkās zonas (vienkārši sakot - kreisā), 2) veikala darbiniekiem vienkārši ir slinkums aizpildīt oficiālo garantijas talonu (tas bieži ir gana darbietilpīgs darbs :), bet par to takš Jūs veikalam arī maksājat)

Vi VijaSiliņa 04.01.2010

Par šo "bodīti" varu teik TIKAI to sliktāko. Gribēju iegādāties televizoru, pasūtījumu veicu 21.12.09., atzvanīja, solīja 22.12.09. piegādāt. Tad vairs nebija sazvanāmi - par to, protams, "stāstiņus var rakstīt"...
Un tā - īsi pirms "piegādes" 29.12.09., piezvanīja un pateica, ka pasūtījums nav nokomplektēts...
Tuvāk pat nemācēja pateikt, kas īsti televizoram daudz komplektējams...
Iesaku - nekad nepasūtiet preces NeoStore.lv

Im Imants 04.01.2010

Par šī veikala personālu un attieksmi pret klientiem pat negribētos runāt... Tas ir kaut kāds murgs! Palika tāds iespaids, ka šīs
" piparbodītes " darbinieki jau no 21.12.2009. bija uzņēmuši "svētku apgriezienus" un neviens vairs līdz 29.12.09. nebija spējīgs pacelt pat telefonu... Vienīgais kad aiz pārpratuma sajauca glāzīti ar telefona klausuli... Arī tad tika kaut kas nesakarīgs skaidrots un solīts.
Pat jāpabrīnas kā šāda firma vēl vispār pastāv!! Vai tiešam tikai no solījumiem un klientu muļķošanas??
Atliek tikai "pateikties" par sabojātiem svētkiem un ieteikt citiem klientiem ar tik nenopietnu firmu nesaistīties.

Kl Klients 28.05.2010

Tieshām uzņēmuma vadība zin par to kā strādā viņu uzņēmums???
Ir piektdiena un pirms plkst. 15 vinus nav iespējams sazvanīt, ne pa vienu nr. sākumā rāda, ka aizņemts, minūti vēlāk vnk neceļ! c'mon! Ja ir kaadas problēmas tad ielieciet kaadu zinu maajaslapā, ka nestrādājat!
Vai arī likvidējaties ar visu savu mājaslapu nafig!

Ru Ruta 15.07.2010

Vispār šovasar arī saskāros ar mistiskām lietām. Pasūtīju fotoaprātu 04.07.10 par ko saņēmu rēķinu 273.00 ls apmērā, ko apmaksāju ar pārskaitījumu. Tad 09.07.10 viņi piezvana un pasaka ka tāda fotoaparāta vairs nav un piedāvā piemaksājot 22 ls citu modeli. Nu apjukumā piekritu. Un tad atnāk nevis 22.00ls rēķins, bet 295.00 ls!!! Nu domāju paskatīties to iepriekšējo, un man par pārsteigumu - viņš kaut kā mistiski bija izmainījies arī uz 295 ls.
Ta kā nevarēju arī sazvanīt viņus, uzrakstīju "jauku vēstulīti".
Un beidzot 1dien viņi no rīta piezvana un saka - Lūdzu atvainojiet, tā ir kaut kāda kļūda, utt. mēs jums atsūtīsim pareizo rēķinu un tad... Un tā nu es 3dien tiku pie sava mīļā aparāta!
Nu vispār "paēda nervus".

Ev Eva 16.08.2010

Jā, arī es līdz šim biju bieži iegādājusies preces šajā internetveikalā, taču arī mani skāra "mistiskas" lietas, es gan to nosauktu par elementāru aizmāršību un klienta uzskatīšanu par stulbu.
Tā kā pasūtīto preci nevajadzēja personīgi man, bet tuvam radiniekam laukos, ļoti gaidīju uz brīvdienām to, lai varētu nogādāt tālāk. Nekādu zvanu, nekādu e-pastu par to, ka preces nebūtu noliktavā vai kā tml. Tā kā esmu reģistrēts neostore.lv lietotājs, pati varēju sekot līdzi savam pasūtījumam, kurā līdz pat pēdējam brīdim karājās uzraksts, ka "jāvienojas par piegādi", PROTAMS, telefonus neceļ ne norādītajos darbdienu laikos, ne sestdienā!!! Un tad sākās sarakste pa e-pastu, kur man tiek apgalvots, ka bijis nosūtīts links ar info, ka prece nav pieejama. Slima suņa murgi, piedodiet, jo preci es tiešām gaidīju, lai zinātu, kā to nogādāšu tālāk, tādēļ nosēdēju visu norādīto dienu no 13.00 līdz 20.00 mājās, čekoju visus iespējamos e-pastus - ne ziņas, ne miņas. Jā, protams, tagad ir teksts, ka prece nav pieejama, bet datums tak sistēmā šodienas!!! Tās dienas, kad tika uzsākts "kašķis". Lai vai kā, ticmības moments ir zudis, lai gan vēl pāris gadu iepriekš tas bija mans favorītinternetveikals :(

In inara 07.11.2010

Lasu visus šos komentārus un nepiekrītu.Es šajā veikalā iegādājos iebūvējamo virtuves tehniku 1ooo latu vērtībā un man nebija nekādu problēmu ne ar piegādi, m]ne ar citu ko.
Nespriedīsim par veikalu pēc dažiem izņēmumiem un kurš gan no mums kādreiz nekļūdās.

:( :( 16.05.2011

Es arī šajā veikalā neko nepasūtīšu. Tā kā pie izvēlētās preces nebija tehniskā apraksta, piezvanīju viņiem, lai pajautātu ar kādām funkcijām viena gāzes plīts atšķiras no otras, jo vizuāli plītis ir vienādas, bet cena atšķiras par 30Ls. Man solīja atzvanīt stundas laikā. Nu jau ir pagājusi nedēļa, bet neviens tā arī nav zvanījis. Tāda sajūta, ka klienti viņiem nav vajadzīgi. Otrreiz es uz šo bodi nezvanīšu. Labāk izvēlēšos citu veikalu, kuriem nav jāatgādina visu laiku par to, ka tu no viņiem gribi nopirkt preci!

Ku kumode 17.01.2012

Pasūtīju kameru, kurai salīdzini.lv ir atlaide. Protams, zvanu, lai uzzinātu šādu un tādu informāciju - protams, noliktavā nav. Pats labākais arī tas, ka nevarēju sazvanīt NE UZ VIENU NUMURU!!! Zvanās, bet neceļ! Rakstīju e-pastu, uz to man atbildēja . Secinājums - vai neceļ tāpēc, ka baidās, ka klients pateiks pāris piecstāvīgus vārdus?! Nespēs atbildēt vai nezinās, kā pateikt, ka preces noliktavā nav?! Mazliet vairāk kā divas nedēļas gaidījām, pirmajā reizē pateica, ka es kameru nesaņemšu, jo pārāk daudz cilvēku bija pasūtījuši, laikam tika izredzētajiem. Izrādās, kameras pasūta no Lietuvas un gan jau Lietuva arī no citas valsts. Principā apburtais loks, kur NEKO sagaidīt nevari!!! vairākas reizes nācās traucēt neostore darbinieku, kurš tādā jaukā balsī mierināja, lai gan otrā galā zināju - bla, bla, bla - MELO, ka ausis kust!!!

neiesaku Neostore nekādā gadījumā - neprofesionāli, neprot pateikt, ka preces nebūs vispār vai arī tālā nākotnē. Vispār šausmīgi, labi vismaz, ka kaut cik laipni atbildēja!

Klientu mānīšana un "drāšana". Ja jums ir iespēja - pērciet noteikti kur citur!!!

Sa Sabine 17.01.2012

Pilniba piekritu!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes