Natālijas Rimjānes ģimenes ārsta prakse - Rupja izturēšanās

Mūsu bērna ārste ir Natālija Rimjāne. Pati daktere ir jauka, vienīgi kategoriski neatbild uz telefona zvaniem, tikai sarakste, kurā uz jautājumiem atbild pāris vārdos, tādēļ jāpierakstās vizītē.
Toties dakteres māsiņa Baiba ir vienkārši neadekvāta - izturas rupji, telefona sarunā, kad gribēju pierakstīt bērnu pie ārstes, sāka kliegt virsū. Vienmēr izsaka kādu nejauku piezīmi, piemēram, par bērna izskatu, vai izdomā kaut ko, par ko sākt dusmoties - ka mazais ne tā apsēžas vai sāk dīdīties. Un tā KATRU reizi! Mainīsim ārstu, jo tas vairs nav izturams! Ļoti neprofesionāls cilvēks!

M

Komentāri (9)

veesaa007 20.02.2019

Kurā laikā daktere " vienīgi kategoriski neatbild uz telefona zvaniem"? Darba laikā- tad, kas kāds pacients ir kabinetā? Ārpus darba laika - kad dr ir kopā ar savu ģimeni, teātrī vai veikalā? Tāpēc arī reģistratūrā ir medmāsa, kas regulē pacientu plūsmu un atbild uz tel. zvaniem.

M Ma_k 24.02.2019

Par to jau arī ir stāsts - lai tiktu pie dakteres parunāties, jebkurā gadījumā ir jākomunicē ar māsiņu, un tas izvēršas nepatīkamā pieredzē.

F Flavia 25.02.2019

Jā, tam es piekrītu. Ir vecāki , kam šķiet normāli traucēt ārstu darba laikā. Ja paši tobrīd sēdētu pie daktera, diez vai būtu priecīgi, ja viņa sāktu sniegt telefonkonsultācijas. Tādēļ jau ir viņai MĀSIŅA Baiba!

N Nataļja 23.12.2019

Mūsu ārste ir Natālija Rimjāne, ļoti zinošā, adekvāta, uzmanīga! Baiba vnm saorganizē pacientus tā, lai visi paspēj pie dakteres. Atsaucīga un izpalīdzīga! Paldies, ka Natālija vispār kaut ko atbikd sarakstē, ļoti ti novērtēju, jo neuzskatu, ka tas ir viņas pienākums. Redzot kāda viņai ir slodze+vnm mācās.

F Flavia 25.02.2019

Tam, ka ārstam jāsniedz telefonkonsultācijas, nepiekrītu! Bet par to,ka sakomunicēt ar dr.Rimjāni var tikai caur nejauko māsiņu, gan būtu, ko teikt... Taču tā nav dakteres vaina, ka māsiņa tik rupja.

I Ilze 26.05.2019

Šī ir arī mana daktere. Kategoriski nepiekrītu komentāram. Tas, ko esmu novērojusi (man šī daktere un māsiņa ir praktiski no dzimšanas un nu jau arī manam vīram un bērnam), ka ir ārkārtīgi daudz pacientu, kuri ir pilnīgi neadekvāti - uzbāžas dakterei, laužas kabinetā, kaut nav viņu laiks, ien pa priekšu rindā, konfliktē gaitenī utt.
Daktere ir ļoti laba un rūpīga. Un māsiņa Baiba ir lapna pret cilvēkiem, kuri izturas pieklājīgi un ar cieņu.
Tā ka meklē vien problēmu sevī.

F Flavia 06.02.2020

Nez kāpēc Jūsu komentāram neviens nav uzlicis "piekrītu", toties pie "nepiekrītu" gan daudz ķekšu... Lai ko Jūs arī teiktu, varbūt esat tā vienīgā kurai kaut kādu apstākļu dēļ Baiba izrāda savu īpašo cieņu. Toties pret citiem viņa bieži izturas nepamatoti rupji vai nejauki.
Es pati vienmēr esmu laipna pret cilvēkiem. Ar Baibu vienmēr runāju jauki, pieklājīgi. Nav manā dabā ne lauzties bez rindas, ne nesveicināties, ne, pasarg Die's, lamāties.
Tomēr pretī vienmēr esmu saņēmusi aizrādījumus. Ja man neko nevar aizrādīt, tad aizrādīs manam bērnam (ne tā stāv, ne tur sēž, ne to dara). Viņa meklē kašķi!

O Olegs Kuzmins 13.06.2020

Natālija Rimjane ir arī mana ģimenes ārste. Šodien atkal biju pie viņas uz pieņemšanu - "tehnisko apskati", jo ir vairākas veselības problēmas. Ko lai saka, ārste ir ļoti zinoša, uzmanīga, saprotoša! Netaupa uz nosūtījumiem pie speciālistiem, ja ir objektīvi priekšnoteikumi vai aizdomas. Arī ar medmāsām nav problēmu - zinošas, lietišķas profesionāles.

P Paciente_Inga 20.06.2022

Natālija Rimjāne bija mūsu ģimenes ārste 10 gadus. Bet pirms gada tomēr pieņēmu lēmumu nomainīt ģimenes ārstu un šobrīd esmu ļoti apmierināta ar savu "jauno" ģimenes ārstu. Jā, piekrītu pilnīgi, ka māsiņa Baiba bija ļoti nelaipna un citreiz arī rupja savos komentāros. Manuprāt, tāds padomju laika produkts, kuram ir nezinams kas ir cilvēciskums. Mani bērni, vienmēr kad bija jāiet pie ārsta, teica ka negribas iet, jo tur būs tā māsiņu. Vai tiešām jāstrādā par māsiņu ja tev riebjas pacienti?
Ar dakteri Rimjāni biju apmierināta, šķita ka viņa ir profesionāle, līdz brīdim kad mans dēls salauza kāju un viņam vajadzēja atvērt darba nespējas lapu. Ņemot vērā to ka lai tiktu pie dakteres uz pieņemšanu uz noteiktu laiku, vajadzēja pierakstīties un pieraksts bija tikai pēc nedēļas, atbraucu un sēdēju rindā akūtā stundā lai uzzinātu kā rīkoties šājā situācijā un vai var atvērt slimības lapu tagad bet dēls atnāks pie viņas pēc nedēļas pēc pieraksta lai nesēdētu rindā, jo negadījums notika iepriekšējā vakarā un kāja dikti sāpēja. Paņēmu līdz izrakstu un bildes no Traumatoloģijas institūta. Daktere Rimjāne sāka vienkārši bļaut uz mani, ko es no sevis iedomājos, dēlam pašam bija jāatnāk pie viņas un jāparāda lauztā kāja, jo viņa nezinot, varbūt viņš kādu nogalināja! Tas bija neadekvāti un pazemojoši. Saprotu, ka mums katram ir grūtas dienas, bet tomēr, jābūt profesionālai ārsta ētikai. Biju satricināta, varēja taču visu paskaidrot mierīgi bez aizvainojumiem. Devos prom, teicu ka atvedīšu dēlu uz pieņemšanas laika beigām. Dēlam bija ar kruķiem jālec pa poliklīnikas kāpnēm, lai ārste Rimjāne izietu gaitenī, ieraudzītu dēla kāju ģipsi un atvērtu slimības lapu. Izraksti no Traumām viņai nebija vajadzīgi.
Tas arī pielika punktu tam ka pieņēmu lēmumu nomainīt ģimenes ārstu. Tagad zinu kāda ir laba ģimenes ārsta māsiņa.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes