www.sudzibas.lv Narvesen Slikts serviss, ISIC kartes nepieņemšana

Narvesen - Slikts serviss, ISIC kartes nepieņemšana

Šodien saskāros ar nepatīkamu situāciju, kā parasti pirms darba gāju pirkt kafiju ar studenta atlaidi, vienmēr un visur pieņēma ISIC karti, bet šodien pārdevējai kaut kas nepatika un viņa prasīja uzrādīt īstu studenta apliecību. Swedbank mājaslapā norādīts, ka ISIC karte ir starptautiska studenta karte, taču acīmredzot pārdevēja rīcībā šīs informācijas nav, un kategoriski atteicās pārdot kafiju ar ISIC karti. No rīta noskaņojums bija sabojāts.

01.07.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Narvesen Latvija Pārstāvja atbilde 03.07.2023

Labrīt!

Atvainojamies par radušos situāciju!

Vai varam lūgt precizēt, kuru Narvesen apmeklējāt?

M

Komentāri (4)

B Bez_vārds 01.07.2023

Nabadziņš, garastāvoklis sabojāts. 🤭 bērnudārzs...

Velvetpopstar 01.07.2023

Sabojāts noskaņojums dēļ kafijas. Mūsdienu jaunatne ir tik emocionāli.

Dusmīgais Ainārs 01.07.2023

Pie rektora arī ISiC karti uzrādi ? Kur problēma apliecību parādīt 🤦

G Ghost man 01.07.2023

wow tev paprasija lai uzrādi derīguma termiņu, kas ir prasība atlaides iedošanai un tiki aizskarts dēļ tā. omg ko darīsim

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes