www.sudzibas.lv Narvesen Slikts serviss

Narvesen - Slikts serviss

Šodien ierados Origo Narvesen 1. stāvā, lai nopirktu sev uzkodas. Izvēlējāmies ko es gribēju un devos pie kases, kur strādāja trīs darbinieces, kuras savā starpā nemitīgi runāja. Sākumā par to neko nepadomāju, bet sarunas turpinājās preču skenēšanas laikā un ar mani nesasveicinājās. Prasīju, lai uzsilda maizīti un to arī sāka darīt. Pēc neilga laika dzirdu "ee kam šis bija? aļo?" Protams, saprotu, ka tā ir mana maizīte un dodos pakaļ. Izejam laukā un domāju , ka vismaz maizīte būs labāka nekā attieksme, bet nē, pati maizīte ir puse silta, puse auksta. Nepatīkama pieredze.

4 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Z

Komentāri (3)

Bóbr Kurwa 3 st atpakaļ

Šī situācija noteikti ir pelnījusi uzmanību no Narvesen klientu servisa – gan attiecībā uz darbinieku profesionālās attieksmes trūkumu, gan arī uz nekvalitatīvu apkalpošanu (nesasildīta uzkoda, pavirša komunikācija). Ja vēlies, vari nosūtīt šo kā s*dzību, un es Tev palīdzēšu to noformēt korekti un iedarbīgi.
Uzlabots s*dzības teksts, ko Tu vari iesniegt Narvesen:

S*dzība par apkalpošanas kvalitāti Origo Narvesen 1. stāvā

Labdien!

2025. gada 23. jūnijā apmeklēju Origo Narvesen veikalu (1. stāvā), lai iegādātos uzkodas. Pie kases strādāja trīs darbinieces, kuras visa apkalpošanas laika garumā savā starpā aktīvi sarunājās un mani kā klientu pilnībā ignorēja. Nebija sasveicināšanās, nebija acu kontakta – tikai savstarpējas sarunas darbinieku starpā.

Lūdzu uzsildīt maizīti, ko arī izdarīja, taču tās atdošanas brīdī vienkārši tika saukts “ēē, kam šis bija? aļo?”, kas ir nepieņemams un paviršs komunikācijas veids ar klientu.

Diemžēl arī pati maizīte bija nevienmērīgi uzsildīta – puse silta, puse auksta, kas vēl vairāk pasliktināja jau tā negatīvo iespaidu par apkalpošanu.

Šī pieredze bija nepatīkama, un šāda attieksme neatbilst zīmolam, kuram būtu jāizceļas ar ātru un kvalitatīvu apkalpošanu.

Lūgums izvērtēt darbinieku uzvedību, apkalpošanas kultūru un kvalitāti šajā tirdzniecības vietā. Ceru, ka šādi gadījumi tiks ņemti vērā un uzlaboti.

Ar cieņu,
[vārds, uzvārds – ja vēlies norādīt]
[kontakts – e-pasts vai tālrunis, ja vēlies atbildi]

Kur to [slēpt]@narvesen.lv (Šeit būs "info")
vai izmanto kontaktformu Narvesen mājaslapā: https://www.narvesen.lv/kontakti/

Z ZeKaspijs 3 st atpakaļ

Paldies par palīdzību! Noteikti izmantošu jūsu korekto versiju un iesniegšu šo kā s*dzību.

Gavno.pernataya 38 min atpakaļ

Viņam ir labi padomi, kā kļūt par rudzjas maņjačellu

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes