www.sudzibas.lv Narvesen Slikts serviss, attieksme un intonācija briesmīga

Narvesen - Slikts serviss, attieksme un intonācija briesmīga

Labdien, jau kuro reizi ar bērnu apmeklējot Narvesen A.Čaka ielā 102 novērojama loti slikta attieksme no pārdevējas puses ar rudiem matiem, šodien iepērkoties, vēlējos samaksāt par pirkumu ar karti, vienu reizi bija čip kłūda kartei, bėrns tajā brīdī pateica, ka tomēr nevēlas vienu no precēm, uz ko pārdevēja atbildēja, ka tā nedrīkst, un ka tā jau dēl kartes vinai darijums jaatkārto. Es atbildēju, ka nesaprotu kur ir problēma, attieksme bija tāda itkā ko mēs šajā veikalā meklējam, un tonis bija diezgan paaugstināts, ne pirmā reize, kad saskaroties ar šo pàrdevēju ir ļoti slikta attieksme, nekad netiekam sveicināti, sejas izteiksme ir tāda, ka viņai riebtos katrs klients kurš ienāk. Pēc šī darijuma, bērns pateica, ka tomēr vēlēsies šo preci, uz ko viņa paaugstinàtā tonī jautāja: tad ņemsiet vai nē?
Piebildīšu, ka esam pastavīgie klienti šajà veikalā darba dienās, jo šeit strādā ļoti forša pàrdevēja ar melniem matiem, kura vienmēr sveicina, ir laipna, smaidīga, un bērns vienmēr ienākot veikalā ir priecīgs, ka ir atkal foršā pardevēja. Bet šodien situācija pilnībā izsita no līdzsvara, jo pierasts ka nākam uz iemīļoto veikalu, bet te ik pa laikam jasaskaras ar ļoti nejauku attieksmi, laikam šī sieviete strādā tikai brīvdienās.. diemžēl, jāsaka ka viens klients ir pazaudēts vismaz uz tām reizēm, kad strādās šī nejaukā pārdevēja.

27.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Narvesen Latvija Pārstāvja atbilde 29.08.2022

Labdien!

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām – pārbaudīsim radušos situāciju!

N

Komentāri (9)

Я бы на месте владельцев, прописывал бы правильную интонацию в договоре, что бы не допускать ситуаций, когда МАТЬ капризного ребенка вынуждена ходить к другой продавщице, с правильной интонацией.

N Neizprotu 27.08.2022

Šeit nav nekāda sakara kaprīzam bērnam! Ja nepatīk strādāt klientu sfērā un klientus sagaidi ar akmens seju, un dažàdiem negatīviem komentāriem,kas nav pirmo reizi, bet atkārtoti tad vienmēr ir iespēja izvēlēties citu darbu. Tas ir tikai ieteikums, domāju, ka es neesmu vienīgā, kura saskārusies ar nejauku attieksmi no šīs pārdevējas!

не нравиться ходить в магазин - не ходите.

N Neizprotu 27.08.2022

Kā tas bija jāsaprot? Ir jāmācās runāt ar klientiem, katram var gadīties sliktās dienas, neviens neprasa apkalpošanu kā uz sarkanā paklāja, bet ir jābūt kaut kādàm normām! Atkārtošos velreiz, ja nepatīk darbs ar klientiem, tad vienmēr ir iespēja izvēlēties citu darbu!

не делайте людям мозги, зашли, взяли товар, оплатили, пошли дальше. слишком много внимания вашей персоне, ребенок видите-ли у нее. у всех дети, у всех запары, вы не особенная.

N Neizprotu 27.08.2022

Neredzu jēgu šai diskusijai, ar tādu attieksmi nav jāstrādā ar klientiem un punkts.

B Bez_vārds 27.08.2022

Man sāk kaitināt šitie bērni ar savām dzemdētājām. Un tā vēl brīnās, kāpēc sabiedrība ienīst zīdaiņus ar dzemdētājām.

T taisnibascinitajs3 28.08.2022

Kāpēc pasaulē ir normāli cilvēki ar bērniem un ir tik daudz cilvēku tagad saradušies, kas katrā vārda galā piemin ka viņiem bērni un uzreiz pelnījuši īpašu attieksmi tādēļ. Diemžēl tādi cilvēki arī ieaudzinājuši saviem bērniem, ka tas ir normāli un tiem būs vēl izlaistāki bērni. Īsumā, ej uz Narvesen, kad tur ir Jūsu mīļā pardevēja un nepis prātu citiem. Tici man, neviens mūsdienās nestrādā darbā ar klientiem, jo viņiem tas patīk :D

V Vecene 29.08.2022

Pircēja ar savu izlaisto bērnu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes