LV RU
www.sudzibas.lv Narvesen Slikts serviss, apvainojums

Narvesen - Slikts serviss, apvainojums

13. Maijā, plkst. 16.23 biju iegājis narvesenā, lai nopirktu Heetus, pieklājīgi sasveicinājos (pārdevējs ap 30 gadi) un pajautāju Heetus, iedevu dokumentus, pārdevējs teica, ka nepārdos man, ja nenovilkšu masku, lai arī apkārt bija cilvēku, novilku, maska saplīsa, uz ko norādīju pārdevējam, bet pārdevējs atbild - mazāk pīpēt vajag un nelaipni atvadījās. Tas ļoti mani aizvainoja, jo pārdevējam nav nekādas daļas vai es smēķēju vai nē.

13.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Marciis 13.05.2020

Rīgas autoostas iekštelpu "Narvesen" veikals

Atbilde no Narvesen Latvija Pārstāvja atbilde 14.05.2020

Labdien!

Paldies par ziņu – atvainojamies par radušos situāciju! Sazināsimies ar kolēģiem, lai pārrunātu šo gadījumu.

M

Komentāri (3)

D Džumbo 13.05.2020

Visā Latvijā ir tikai 1 Narvesen, tagad visiem skaidrs, kurš ir tas pārdevējs. Paldies.

T Turkey901 13.05.2020

1) Pārdevējam jāpārliecinās par Jūsu identitāti.
2) Pārdevējam nav daļas gar to, ka neprotat lietot sejas masku un akurāti to novilkt.
3) Pārdevējs uztraucas par Jūsu veselīgu, uzņēmuma politika ir gādāt par saviem klientiem un izteikt novēlējumus/ ierosinājumus likumdošana un ētikas normas neaizliedz.

M Marciis 13.05.2020

1) sāksim ar to, ka pārdevējam nav tiesību rupji un apvainojoši izturēties pret saviem pircējiem un pēctam seko jūsu varianti.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes