LV RU
www.sudzibas.lv Narvesen Slikts servis

Narvesen - Slikts servis

Labdien.Šdien pēc pārdevas vārdiem kiosks strādā no 7.00. Darbā viņa ieradās 7.15, uz lūgumu mani apkalpot, viņa paprasīja skaidru naudu, kad pateicu ,ka man ir karte, patieca, ka kartes .nepiņem un sāka slaucīt ielu. 7.30 mani apkalpojja un brīnumainā kārtā karte tika piņemta. Vai tiešām man būtu jāgaida uz pārdevēju 30min kamēr viņa sakarto savu darba vietu, vai tas nebūtu jādara pirms darba laika? Čeku arī iedeva tikkai pēc oieprasījuma.
P.S apkalpoja: 41 Tatjana

28.09.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Narvesen Latvija Pārstāvja atbilde 30.09.2019

Labdien!

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Lūgums atrakstīt [email protected], precizējot, kurā no Narvesen tirdzniecības vietām iegriezāties.

Ra

Komentāri (5)

Tu Turkey901 28.09.2019

Jāsaka paldies, ka vispār ieradās, ņemot vērā niecīgo atalgojumus un milzīgo slodzi!

Kolta 28.09.2019

Ir gan jābūt lielai pacietībai stāvēt pusstundu pie viena kioska. Apbrīnojami.

donna b 28.09.2019

Un kad tu ierodies darbaa? Stundu ieprieks, lai visu sakopt? Nevajag no citiem absurda prasibas celt, paskaties no sakuma uz sevis.

Ra radions 02.10.2019

Diežēi es es veikalu nevaru atvērt 30.min. vēlāk. Tā kā man ir jābūt pusstundu ātrāk. Kiosks arī ir veikals un ir jānopērk braucieni/

Ra radions 02.10.2019

Izskatās, ka tu vispār nestrādā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes