www.sudzibas.lv Narvesen Nepareizs biļešu braucienu, skaits pluss tukšs e-talons iedots

Narvesen - Nepareizs biļešu braucienu, skaits pluss tukšs e-talons iedots

Labdien, šodien gāju uz savu Narvesenu nopirkt biļetes sabiedriskajam transportam. Doma man bija šāda: pārdevējam prasīju 2 biļetes uz manas Rīdzinieka kartes, un 2 biļetēs uz parastās dzeltenās biļetes, jo pirku diviem cilvēkiem biļetes, kad Rīgas centrā sagaidīju ciemiņu iekāpām 7 tramvaja lai brauktu pie manis, reģistrēju braucienus, savu Rīdzinieka karti reģistrēju, bet ciemina dzelteno biļeti nē, izrādījās ka dzeltenais talons ir tukšs,un 4 braucieni ir salikti mana Ridzenieka karte, beigas dabūju kapt ārā no sabiedriska transporta un meklēt tuvāko Kiosku kur nopirkt biļetes. Ļoti nepatikāmi ja šādi veic Kasieris,ļoti.

Tel.nr : 26393773 Māris

24.09.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Narvesen Latvija Pārstāvja atbilde 25.09.2019

Labdien!

Atvainojamies par radušos kļūmi! Lai veiksmīga diena!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes