Narvesen - Krāpšana

Aptuveni pirms nedēļas papildināju “Rīdzinieka Karti” ar 20 stundas braucieniem augstāk norādītajā “narvesen” kioskā. Liels bija mans pārsteigums šorīt trolejbusā, kad e-talonu nolasītāju man uzrādīja “0”. Žēl, ka man nav saglabājies darījuma čeks, kaut pēc pirkuma bija doma to saglabāt... Jaunā darbiniece naudu no bankas kartes novilkt prot, bet uzskaitīt braucienus e-talonā ne! Skumji... : (

26.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Narvesen Latvija Pārstāvja atbilde 26.06.2019

Labdien!

Vai pārbaudījāt e-talona atlikumu automātā, pārliecinoties, ka tajā patiešām nav braucienu?

Ja jā, lūgums atrakstīt [email protected] sīkākas detaļas par to, kad iegādājāties e-talonu.

J

Komentāri (3)

R RXX 26.06.2019

Ja Jums tur vēl bija palikuši iepriekš pirkti braucieni, tie tiks uzrādīti vispirms līdz 0. Vai automātā skatījāties atlikumu?

J John Koks 26.06.2019

Iepriekš pirktie braucieni bija beigušies, pirms kādas nedēļas papildināju karti ar 20 braucieniem, jo zināju, ka pēc Jāņiem izmantošu sabiedrisko transportu.
Reģistrējot karti pie diviem validātoriem trolejbusā-abi uzrāda “0”. Skatījos Rīgas satiksmes mājaslapā, braucienu atlikumu savā rīdzinieka kartē- arī 0.

A arnitaa 26.06.2019

Par braucienu tehnisku neielādi ar atbildīga Rīgas Satiksme, nevis Narvesen. Uz termināla ir jāveic attiecīgas darbības, lai kases sistēmā parādītos informācija par apmaksu. Un termināls nestrādā, ja uz tā nav novietota Rīdzinieka karte. Tā kā Jums jāvēršas pie Rīgas Satiksmes.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes