LV RU

Narvesen - krāpšana

Pirku origo narvesenā e talonu pa 4,60 maksāju ar karti, ievadīju pin kodu un man no konta naudu noskaitīja, bet pārdevēja teica ka viņai čeks nav iznācis un man jāmaksā vēreiz. Es paskatījos internetbankā, man ir noskaitīta divreiz tā summa un gāju atpakaļ sūdzēties. Viņa man pateica ka tur neko nevar darīt, ka tas nav iespējams, ka nauda ir divreiz noskaitīta un, ka tā vairs nav viņas problēma, jo ja ekrāns rādīja ka nav samaksāts ta tā arī bija.Galvenais ka pārdevēja vispār nemēģinja risināt šo situāciju. Ko man reāli darīt es jau neesmu vainīga ka tur kases sistēma nestrādā.

Atbilde no Narvesen Latvija Pārstāvja atbilde 06.08.2018

Labdien!
Lūdzu, pārbaudiet, vai nauda no Jūsu konta tiešām ir novilkta dubultā vai tikai rezervēta.
Ja nauda ir novilkta dubultā, tad, lūdzu, atsūtiet uz [email protected] pirkuma čeka kopiju un bankas konta izrakstu, kur redzams, ka nauda ir novilkta divreiz.

Narvesen Informācijas centrs

Komentāri (5)

V Viktorija001 04.08.2018

Rakstiet narvesen galvenajam ofisam

Оккупант 05.08.2018

если пин код завели, какая может быть разница вышел чек или нет? видимо заглючить может не только аппарат, но и человеческий мозг.

S Seem 05.08.2018

Izsauc bestabu un redzesi bus nauda atgriesta un tas tev nemaksas neko

L L.T 05.08.2018

Ari man ta ir gadījies.. Visticamāk, tev nauda ir nevis atskaitīta, bet rezervēta, kas nozīmē ka tuvako dienu laiku tu viņu dabūsi atpakaļ...

A AlEl 05.08.2018

Naudu Tu dabūsi atpakaļ, tā ir rezervēta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes