LV RU
www.sudzibas.lv Narvesen Dubultā naudu noņēma no kartes

Narvesen - Dubultā naudu noņēma no kartes

Pirku Narvesenu kioskā ebiļetes. Norēķinājos ar karti un termināļa bija rakstīts ka varu ievietot karti lai atmaksātu tā arī darīju. Kad biju pabeigusi visu, jaunā meitene kas mani apkalpoja teica ka lai nelieku karti iekšā bet es jau tajā momentā biju visu izdarījusi un viņa teica ka nemaz nebija apstiprinājusi lai ar karti varētu no rēķināties... Veicu darbību atkārtoti.
Beigās man atnāca paziņojums par rezervēto naudu un bija rezervēts dubultā viena un tā pati summa 5. 40 eiro
gāju atpakaļ pie meitenes kas tur strādā un viņa tik plātīja rokas ka neko nezinot un nevarot man palīdzēt...

05.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Narvesen Latvija Pārstāvja atbilde 05.02.2020

Labdien!

Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Lūdzam atsūtīt mums sīkāku informāciju par pirkuma vietu un laiku uz [email protected]

Paldies jau iepriekš!

S

Komentāri (2)

_ _Barons_ 05.02.2020

Ar "jaunajiem" bankas termināļiem šis bieži notiek. Arī citur. Atliek kontaktēties ar banku vai pašu firmu.

BondsBonds 05.02.2020

Pasūdzējies par savu komunikācijas nemākulību.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes