www.sudzibas.lv Narvesen Darbinieces nekompetence!

Narvesen - Darbinieces nekompetence!

Šajā narvesen ir tāda sajūta, ka pārdevējam ir pašam savi noteikumi.
Narvesen vakarā aizvērās cikos vēlas, veras vaļā arī nelaikā un apkalpošana ir neprofesionālā.
Rīts, 2 pārdevējs aiz kases ķiķina, pienāku laipni pajautāju vai ir vēl braucieni e-talonā, vienīgais nepateicu "lūdzu". Ko man uzreiz pateica pārdevēja Inese Pavlova: " un lūdzu kur? ! " pārdevēja, kas stāvēja blakus sāka smieties pilnā balsī.
Pateicu: "lūdzu" nopirku vēl braucienus.
Bet biju maigi sakot pārsteigta par tādu attieksmi no pārdevēja puses!
Narvesen tā ir jauka, pieklājīga attieksme?
Neitrāla attieksme ir labāka nekā šī.

03.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Narvesen Latvija Pārstāvja atbilde 03.12.2019

Labdien!

Atvainojamies par šādu pieredzi! Lūgums atrakstīt vairāk informācijas, precizējot tirdzniecības vietu un laiku, uz [email protected]. Paldies!

C

Komentāri (3)

Cūkurgailis 03.12.2019

nevajadzēja ar viņām tā auklēties!

BondsBonds 04.12.2019

Varbūt mēģināja ar tevi ievadīt sarunu uz flirta pusi?

G gurujasha 04.12.2019

Kad pārdevējas ķiķina slikti, kad neapmierinātas arī slikti. Tieciet vienreiz galā ar to ko vēlaties. Un par to ka aizrādīja par "lūdzu" pilnīgi pareizi, jo atceries, ka tev neviens neko NEKO nav parādā un tā ir viesmīlības apkalpošanas sfēra, kur kā sauksi tā atsauksies, pārdevējam ir alga un viņam ir vienalga vai tu sūdzēsies, vienalga vai tu tur vēl nāksi vai nē, tāpēc, ja gribi labu attieksmi , tad sāc ar sevi!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes