N1 Home - Krāpšana
N1 Home mājas lapā pasūtiju dīvānu ar apmaksu pēc piegādes kā opciju, kas bija formā.
Uz manu ēpastu atāca atbilde, ka pirkums jāapmaksā uzreiz, laigan mājas lapā pirkuma formā tas nebija minēts. Veicu rēķina apmaksu, nesaņēmu nekādu atbildi vai apstiprin;ajumu. Dienas vēlāk caur epastu jaut;aju vai var man iedot kāut kādu informāciju par manu pasūtījumu uz, ko man atbildēja, ka prece nav noliktavā un jāgaida 2 mēneši. Pāris nedēļas vēlāk vēlreiz jautāju vai varu saņemt kādu informāciju par savu pasūtījumu ko ko es saņēmu precīzi to pašu ziņu.
Lidz šim brīdim nēesmu saņēmis nekādu informāciju par savu pasūtījumu ne apstiprinājumu par samaksāto rēķinu ne pasūtīto dīvānu. Prasiju lai atceļ manu pasūtījumu uz ko man beidza atbildēt uz epastiem un vairs nēesmu saņēmis nekādu informāciju no kompānijas.
Pievienot komentāru