MyFitness SIA - Slikts servis

Vēlos izteikt savu dziļu neapmierinātību par veidu, kādā tika izbeigts mans līgums ar MyFitness sporta klubu.

Man bija izveidojusies divu mēnešu maksājumu kavēšanās. Tas bija saistīts ar objektīviem iemesliem – ārkārtīgi saspringtu darba grafiku un ilgstošu prombūtni ārpus valsts. Neskatoties uz to, es nekad neesmu atteicies no biedra statusa vairāk nekā astoņus gadus un visu šo laiku regulāri apmaksāju abonementu, to nepārtraucot pat neapmeklejot klubu vairākus menēšus, kurus biju kluba biedrs.

Lojalitāte, ko esmu demonstrējis šajā ilgajā laika periodā, būtu pelnījusi sapratni un pretimnākšanu no kluba puses. Tā vietā tika pieņemts vienpusējs lēmums izbeigt līgumu, nepiedāvājot ne dialogu, ne risinājumu.

Šāda rīcība man liek secināt, ka klubs savus biedrus neuzskata par vērtību, bet tikai par ienākumu avotu. Tā ir ne tikai nepieņemama, bet arī no uzņēmējdarbības viedokļa tuvredzīga pieeja.

Es vairs neplānoju atgriezties MyFitness klubā un turpmāk izvēlēšos konkurentu pakalpojumus. Turklāt pārliecinoši nerekomendēju MyFitness nevienam, ņemot vērā šo nelojālo un formālo attieksmi pret klientiem.

R

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes