Maxima - Naudas neatgriezšana
2025.gada 31.jūlijā iegādājos saldējumu klasisko POLS. Izrādījās, ka šis saldējums nebija ar atlaidi, kaut gan atradās tieši zem izvietoto atlaižu cenu zīmēm (lielas oranžas). Tā kā pirkums sastāvēja vairāk nekā no 10 pirkumiem, ievietojot atlaižu karti, pirkuma summa samazinājās ap 10 euro. Pirkumu veicu pašapkalpošanās kasē, saņemot čeku, konstatēju, ka cena neatbilst, tai kas bija izvietota pie saldējumiem, nevis 0,79 euro, bet gan 1,39 euro. Devos uz informācijas centru, kur vēlējos atgriezt preci, apzinoties, ka 50 procenti arī ir mana vaina, ka nebiju tik vērīgav un nepārliecinājos par preces un cenu atbilstību. Protams, man atteica atgriezt naudu, pamatojums ir fantastisks, MĒS TĀ NEDARAM un uz manu jautājumu, pamatojoties uz ko man tiek atteikts, tiek izvilkta iekšējam vajadzībām izstrādātā veidlapa, kurā neesot man preces atgriešanas pamats. Kaut gan veidlapā ir aile ar uzrakstu- neatbilstoša cena, vai kaut kas līdzīgs. Saprotu, marketinga triks, salikt, pēc iespējas vairāk vienveidīgas preces zem lielajām atlaužu cenu zīmēm, bet man tomēr, kā patērētājam gribētos zināt iemeslu, nevis, tikai MĒS TA NEDARAM, kāpēc, ja es tik tikko esmu iegādājusies preci nevaru to atgriezt, ja arī savas kļūdas pēc, kāds ir pamatojums, naudas neatgriešanai.
Komentāri (3)
Lielveikalā tomēr jālasa uzmanīgi. Tās cenas jau ir priekš pircējiem izliktas. Var būt, piemēram, pols klasiskais ar atlaidi,bet pols šokolādes bez atlaides. Tās ir dažādas preces ar dažādiem EAN kodiem.Protams par katru atgiešanu ir jāraksta Jūsu minētā veidlapa,kura jāaizpilda klientam. Maxima ir izceltas cenu zīmes ar oranžu zīmi. Piemēram,Rimi ļoti saprotami,ka ir cenu zīmes,rozā krāsā,kur ir nepieciešama Rimi karte
Ja derīguma termiņš ievērots pārtiku nemaina un naudas atmaksa arī nenotiek
Varbūt vajag kārtīgāk lasīt.