LV RU
www.sudzibas.lv Mohito Prece nav saņemta, nauda no konta noņemta

MOHITO - Prece nav saņemta, nauda no konta noņemta

10.01.2021. Veicu pasūtījumu Mohito internet veikalā, veicu apmaksu. Manā profilā parādās, ka 12.01.2021. Prece nosūtīta. Ir 23.01.2021. Prece nav saņemta. Ar uzņēmumu nav iespējams sazināties, klienta atbalsta telefona numurs nedarbojas, čats slēgts. Ir tikai kontaktforma, kuru nosūtīju vairākkārt, atbildes nav. Vēlos, lai atgriež naudu. Bet tādas iesniegumu formas nav. Var aizpildīt preces atgriešanās formu vai sūdzību, abos variantos, jānorāda kāpēc preci vēlas atgriezt, un jāpiesaka kurjers. Bet man nav ko atgriezt, jo neko neesmu saņēmusi.

23.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Komentāri (3)

T Taisnīgums99 23.01.2021

Ja prece netiks piegadata tad nauda tiks atmaksata!

S Sanita 24.01.2021

Kāds ir termiņš, kurā Jūs akceptēsiet, ka prece netiks piegādāta (mēnesis, divi, gads utt.)? Es JAU to gaidu 14 dienas,

V Vissirslikti2021 26.01.2021

Nav pat īsti jēga mēģināt atgriezt jo arī tas nedarbojas.. Jau no Decembra cenšos atgriezt preci, tāda pati situācija- telefons atslēgts, uz e-pastiem neatbild un jautājumu formā var sūtīt cik pieprasījumus vien vēlās. Preču atgriešanas forma itkā strādā, bet kurjers nebrauc.. (lai gan aizpildot formu nekādu apstiprinājumu nesaņemu)
Pagājušo nedēļu beidzot saņēmu ziņu no Mohito, ka 21.01.2021 ir izsaukts kurjers. Tā arī neviens neieradās.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes