LV RU
www.sudzibas.lv Mobilemonsters Sabojāts telefons

Mobilemonsters - Sabojāts telefons

Neiesaku izmantot Mobilemonsters pakalpojumus!

Mainot telefonam skārienjūtīgo displeju, sākotnēji tas tika uzlikts nekvalitatīvi un atlīmējās. Pēc dažu dienu lietošanas parādījās arī problēmas ar mobilo sakaru tīklu, kā rezultātā vērsos atpakaļ servisā, lai piestiprinātu displeju un novērstu radušās problēmas ar zonu.

Pēc dažām dienām man tika paziņots, ka iepriekšējais displejs ir saplēsts un ir jāgaida, kad tiks atsūtīts jauns.

Pēc apmēram divām nedēļām arī saņēmu ziņu, ka varu saņemt savu telefonu.

Pie saņemšanas uz displeja bija uzlīmēta samērā netīra plēve un diemžēl, steigā un uzticoties servisa darbinieku godprātībai, nepārliecinājos vai displejs un veiktais darbs ir patiešām kvalitatīvs un novērstas problēmas ar mobilo sakaru tīklu.

Vēlāk jau, uzsākot telefonu lietot un noplēšot aizsargplēvi, konstatēju, ka displeja apkašā ir neliela plaisa, malās redzama līme un arī vietām korpuss stūrīšos sabojāts. Nodomāju, ka tas man netraucē un pati vien vainīga, ka nepārliecinājos uzreiz pie saņemšanas. Tomēr arī mobilais tīkls joprojām nestrādāja kvalitatītvi un vietām uz ielas un telpās vispār nebija pieejams.

Zvanīju uz servisu, lai pajautātu kāpēc arī tas nav novērst? Darbinieks apgalvoja, ka pie telefona nodošanas remontā problēma nav bijusi meistaram pieteikta, tomēr varu būt 100% pārliecināta, ka lapā par telefona nodošanu / saņemšanu šī problēma ir atzīmēta.

Devos uz servisu. Kad teicu, ka nav novērsta problēma ar sakaru tīklu un arī uzliktajā displejā ir neliela plaisa, servisa darbinieks apgalvoja, ka displejs ir bijis vesels, es pati esmu to jau saplēsusi un mobilo sakaru tīklu problēmai nav nekāda sakara ar displeja nomaiņu. Demonstratīvi, trīcošam rokām darbinieks vilka jaunu displeju no kastītes un rādīja un skaidroja, ka displejs tik uzliekas virsū un cits nekas telefonā netiek skarts, lai gan zināms, ka patiesībā tā nav un tam ir īpašas savienojuma detaļas ar pārējo telefona mehāniku. Līdz ar to tika prasīta papildus samaksa sākot no 30 euro, lai tikai konstatētu, kur ir problēma, un iespējama papildus maksa par remontu.

Pie šādas atbildes un nelaipnas un negodprātīgas attieksmes, protams, izlēmu šī servisa pakalpojumus vairs nekad neizmantot. Tagad jau esmu noskaidrojusi, ka pie displeja noņemšanas ir pārrauts kabelis, kas nodrošina mobilo sakaru tīkla uztveršanu un, pasūtītot jaunu, tas jau izmaksā vēl uz ~60 euro.

Ir rūgti apzināties cik gan mūsdienās cilvēki un tieši dažādu pakalpojumu sniedzēji ir neieinteresēti nodrošināt augstu sniegto pakalpojumu kvalitāti, atzīt savu vainu un rīkoties godprātīgi, lai klients būtu apmierināts un vēlētos atgriezties.

A

Komentāri (2)

S [email protected] 11.04.2014

paldies par juusu suudzibu.
man arii jau bija taadas sajuutas ka nevar uzticeeties tam katroim.

N Nauris26 05.07.2014

Displejs un zona tās ir 2 atšķirīgas lietas, zonu lai telefons uzķertu nav nekāds kabelis, pie mātes plates ir pielodēts čips, kas uztver. Autoram patiesi nevajag tēlot gudru, ja tādās lietās, neko nesajēdz... Un zona tad jau pašā sākumā pie pirmā displeja nomaiņas bija sačakarēta, klienta vainas dēļ. Un neeksistē tāds skārienjūtīgais disples, bet gan skārienekrāns un displejs, pirms raksti, padomā ko raksti

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes