MFD Veselības Centrs Pārdaugava - Slikts serviss

Uzņēmuma reģistratūras darbiniecei nevērīga attieksme pret apmeklētājiem. Sāk uzklausīt pacientu un pēc tam, neatvainojoties, dara visādus blakus darbus (apkalpo savas paziņas, runā pa telefonu, viss krīt un gāžas utt.) Izskatās, ka klienti viņiem nav vajadzīgi. Ļoti neprofesionāli.

Atbilde no MFD administrācija 20.09.2016

Labdien!
Patiesi atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām! Ar visiem reģistratoriem esam izrunājuši klientu apkalpošanas kārtību un manieres, lai līdzvērtīgas situācijas neatkārtotos. Tomēr, lai varam izskatīt konkrēto gadījumu, lūdzam Jūs atsūtīt mums savu e-pasta adresi vai tālruņa numuru uz e-pastu [slēpt]@mfd.lv, lai varam ar Jums sazināties un uzzināt notikušā detaļas.
Ar cieņu,
MFD administrācija

Komentāri (1)

donna b 19.09.2016

Sim skukim (atkal drosi vien jauna administratore) Tu ka klients ipasi neesi vajadzigs, viniem nemaksa algu atkaribaa no pacientu skaita (un pacientu tur ir daudz, regulari so iestadi apmekleju). Tas nav restorans vai kaut kads TopShops. Bet katram ari ir dienas, kad viss krit un gazas, var jau viekarsi aizradit pieklajigi vai iedomaties sevi vinas vietaa, tadas Laiminas redzet un ar smaidu apkalpot katru dienu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes