LV RU
www.sudzibas.lv MFD Veselības centrs Dziedniecība Slikts serviss un pieraksta laika neievērošana

MFD Veselības centrs Dziedniecība - Slikts serviss un pieraksta laika neievērošana

Šodien, 17.05.2019, saskāros ar ļoti nepatīkamu situāciju mfd diagnostikas centrā, ķengaragā. Biju veikusi endoskopijas pierakstu uz 9.30, ierados laicīgi, 9.23, nostājos rindā, lai veiktu maksu par sekojošo pakalpojumu, priekšā man stāvēja sieviete, kura reģistratūras darbiniecei teica, ka viņai esot bijis pieraksts uz 9.00 arī uz endoskopiju, bet viņa pusstundu kavējot, jo redziet uz ielām ir lieli sastrēgumi un tā nav viņas problēma. Par cik šīs procedūras dēļ arī man nācās izbrīvēt apmēram stundu no sava darba laika, tad es gan kavējošajai sievietei, gan reģistratūras darbiniecei teicu, ka man ir pieraksts pēc 5 minūtēm un es nevaru atļauties gaidīt vēl pusstundu deļ tā, ka cits, man pilnīgi svešs cilvēks, kavē. Darbiniece piekrita man, bet tomēr lika doties uz kabinetu un gaidīt, kad māsiņa pasauks nākamo pacientu. Tad nu mēs tur gaidījām un gaidījām un gaidījām, kamēr pulkstens bija jau 9.45, tad iznāca daktere, kas veic procedūru, es viņai saku, ka man pieraksts ir jau 15 minūtes iepriekš, uz ko daktere - ļoti nelaipnā tonī - krieviski - man atbildēja, ka neko darīt, iepriekšējais pacients esot procedūrā pavadījis veselu stundu un nāksies gaidīt. Tā nu es nospļāvos un devos prom. Esmu ļoti vīlusies attieksmē, jo kāda jēga tad ir no pieraksta? Cilvēki tamdēļ arī pierakstās uz konkrētu laiku, lai var konkrēti plānot savu dienu, un būtu tikai loģiski, ja to cienītu arī pakalpojuma sniedzējs un vismaz atvainotos par sagādātajām neērtībām. Galu galā, esmu palikusi bez procedūras + esmu pilnīgi izniekojusi vienu stundu no sava darba laika, kas apmaksāts man netiks.

17.05.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no MFD administrācija Pārstāvja atbilde 20.05.2019

Labdien! Paldies ar sniegto informāciju. MFD Veselības centra “Dziedniecība” administrācija atvainojas sagādātajām neērtībām! Mēs ar Jums sazināsimies un piedāvāsim Jums ērtāko dienu kad varēsiet veikt procedūru!
Ar cieņu,
MFD Veselības centra "Dziedniecība" administrācija

M

Komentāri (4)

M Marta R. 17.05.2019

Tā, saprotams, NAV klīnikas vaina, pārrakstījos.

M Marta R. 17.05.2019

Vēlreiz sūdzību izlasi labāk. Kas notiks, ja visi viens pret otru izturēsies ar attieksmi - tak sēdi un gaidi, princessa? Varbūt tu arī pasēdēsi un pagaidīsi savu darba algu, princessa/princi, jo algu grāmatvede bija par slinku no rīta agrāk piecelties un laikā pārskaitīt algas? Tak pajāt, ka tev nebūs ko uz maizes likt, nekas, pasēdēsi un pagaidīsi.

Cilvēkiem ir jāciena otra cilvēka laiks.

Andra Draugs 17.05.2019

Ta ir medicina. Ja pacientam Procedura ieilga tad Jums jagaida. Un ja Jus butu tas pacients kuram ieilga procedura un deŀ Jums kads gaiditu? Tad butu vienalga jo sava veseliba svarigaka par citu laiku? Medicina valsti ir katostrofala stavokli. Labi, ka ir vsp kaut krieviski runajoßi arsti. Izlepis babietis

M Marta R. 17.05.2019

Tieši cik reizes man ir jāatgādina, ka runa nav par neparedzētiem gadījumiem, bet gan par attieksmi tad, kad tie gadījumi notiek?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes