www.sudzibas.lv MFD Veselības centrs Dziedniecība Sūdzība par reģistratūras darbinieci MFD Veselības centrā Zolitūdē

MFD Veselības centrs Dziedniecība - Sūdzība par reģistratūras darbinieci MFD Veselības centrā Zolitūdē

Šodien ap plkst. 11: 00 saņēmu zvanu no mfd Veselības centra zolitūdē, kur man negaidīti jautāja, vai ieradīšos uz vairogdziedzera usg. Šādu pierakstu neesmu veikusi, tāpēc biju pārsteigta. Kad mēģināju noskaidrot datumu, lai saprastu, vai nav notikusi kļūda, reģistratūras darbiniece kļuva agresīva un vienkārši pārtrauca sarunu.

Šī nav pirmā reize, kad saskaros ar nepieklājīgu un neprofesionālu attieksmi no reģistratūras. Bieži zvana ar ļoti nepiedienīgu toni, saruna notiek tikai krievu valodā, un, ja ko mēģinu pateikt latviski, darbiniece nomet klausuli. Tas notiek regulāri.

Turklāt ļoti grūti sazvanīt centru – bieži neviens neceļ klausuli visas dienas garumā. Esmu pat devusies personīgi, un redzēju, ka darbinieces vienkārši nav pie Letes, bet aizgājušas dzert kafiju. Tādējādi pacientiem nav iespējams laikus pierakstīties pie ārsta.

Lūdzu pievērst uzmanību šai situācijai un darbinieku attieksmei. Pacientiem ir tiesības uz cieņpilnu un profesionālu apkalpošanu.

22.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes