www.sudzibas.lv Mego Slikts serviss

Mego - Slikts serviss

Jau kuro reizi sastopos ar mego kasieru "Lilita" bezkaunīgo attieksmi pie cilvēkiem. Nekad ar viņu iepriekš nestridetos, bet katru reizi bija slikta attieksme. Konkrētu veikalu neminēju, jo citi kasieri tur ir laipnas, pieklājīgas un godīgas. Kasiere Lilita katru reizi apkalpo ar dusmigo seju, un atbild negatīvā nelaipna formā cilvēkiem, visu laiku, kamēr šeit strāda, var arī kaut ko rupj atbild pircējiem. Ispējams parasti tāda rakstura cilvēks esot, vai vēcais, nezin. Tiešam negribējos uz to dzīli iedzilinaties ejot sava ceļa,to neņemot galvā. Bet, šoreiz arī ar mani sāktu negatīvi runāt nerunājot valsts valodas, teic man "иди уже отсюда" , kaut divas reizes kamēr vēl maksāju par pirkumu, un pēc kad ņemu pirkumus no kases, uz ko es skali atbildēju, ka viņa nav princese to izlemt.
Par situāciju:
Stavējot pie kasses, es nepamanīju par pienu pareizo cenu, pēc jau uzreiz saprotu, ka ir ok, pateicu "gan kartība", pasmaidīju, domāju, ka runāju to savam bērnam (bērniņ jau stāvēja aiz kases, nevis blakus).. Bet kasiere Lilita padomaja, ka es runaju ar viņu, sāk, rupj, es atvainojos un pateicu, ka visu jau redzu, viss kartība, ir situācijas ar mego karti un bez. Viņa sāka rupj, ka es runāju "skali uz viņu". Es lūdzu, lai viņa nerupjš uz mani, bet viņa sāka mani dzīt ārā no veikala “ej jau prom no šejienes”("Давай иди уже отсюда"), uz ko es viņai atbildēju, ka par to ne viņai ir izlemj un gribu rakstīt sudzību. Tad viņa atkal vēlreiz man teica: “ej jau prom no šejienes”("Давай иди уже отсюда") un nosauca mani par “nenormālu”. Es viņai atbildēja, ka visa rinda ir lieciniece un nav viņas pašas izlemt, kā princesei Lilitai, kad un kur es vajadzētu iet. Prasu, lai beigt rupj un "izmetinat" no veikāla. Pēc tad viņa pateica, ka viņa to nekad nerunaja.

Stulba un negatīva situācija, kas radās no nekā.

Labi, kaut gan ar nākamo pircēju (kura bija pārdevēja no paša veikala, kura gribēja samaksāt pirms es paņēmu karti un samaksāju, mēs ar viņu pasmējāmies par to, un tad bija strīds ar to kasieri Lilitu) un kad viss bija beidzies, pirmo reizi pamanīju, ka kasiere Lilita prot pasmaidīt. Kaut vai tikai ar “savējiem” vai beidzot parādījās brīnums?

Papildināts Par-Taisnigumu 17.03.2024

Nepatīkamākais ir tas, ka bērns to visu redz un nesaprot, un jautā kāpēc mēs, maksājot par precēm veikalā, dodam savu grūti nopelnīto naudu, un kasiere mūs izdzen, kurš viņam tādas tiesības devis? Jūs varat būt pieklājīgs vai neitrāls pret cilvēkiem, bet ne būt rupjš, pārsniedzot savas pilnvaras.

21.03.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes