LV RU
www.sudzibas.lv Mego Slikts serviss

Mego - Slikts serviss

Lūdzu, piedomājiet pie klientu apkalpošanas! Pirms kāda laika jau bija nepatīkama pieredze ar jūsu pārdevēju, kura strādā pie gatavās kulinārijas / svaigās gaļas, jums uzstādīta zīmīte - apkalpošana vienas Rindas kārtībā un bultiņa, kas norāda uz gatavo kulināriju. Tā kā sapratu, ka pie svaigas gaļas neviens mani neapkalpos, aizgāju iestāties Rindā pie gatavās kulinārijas. Izstāvot rindu man pārdevēja lepni paziņoja, ka man jāiet stāvēt pie svaigās gaļas, manu iebildumu par izlikto paziņojumu ignorējot, vien norādot tur mani apkalpos pārdevēja. Aizgāju stāvēt tur, noskatījos kā šī pārdevēja apkalpo pārējos cilvēkus, kas stāvēja Rindā pie gatavās kulinārijas. Kad šie visi cilvēki tika apkalpoti, kāda gan likteņa ironija, šī pati pārdevēja atnāca apkalpot mani. Labi, visiem gadās visu saprotu. Vakardien, atkal aizejot uz jūsu veikalu, noskatīju gaļu kuru vēlos, skatos, kas notiek apkārt, pie mana stenda pārdevējas nav, vien kāda darbiniece kas izskatās, ka sver svaigos augļus. Zīmīte stāv tā pati - apkalpošana vienas Rindas kārtība un norāde uz gatavo kulinārijas stendu. Paskatos, tur strādā šī pati pārdevēja, kas jau iepriekšējo reizi. Saprotu, jāstāv šeit, jau pagājušo reizi šī pārdevēja taču man to norādīja. Skatos kā tiek apkalpoti cilvēki pie blakus stenda, nu tā, visi apkalpoti, ašs skatiens no pārdevējas puses, skaidrs, tūlīt nāks un apkalpos mani. Bet nekā, aizgāja kārtot konditorejas stendu. Apmulsu, bet turpinu stāvēt, pēc brīža atnāk šī pārdevēja un sāk paaugstināta tonī man aizrādīt - vai jūs neredzat zīmīti, ka apkalpošana vienas Rindas kārtībā, es saku, bet kā es varu zināt kur man jāstāv, ja pagājušo reizi jūs mani atsūtījāt šeit stāvēt! Vārds pa vārdam pārdevēja turpina neapmierināti paaugstinātā tonī ar mani sarunu - pēc plkst 17: 00 es šeit esmu viena. Nu jau es esmu tiešām dusmīga, atbildēju - kā es varu zināt, no cikiem līdz cikiem, cik darbinieku strādā. Pārdevējas atbilde - tagad zināsiet. Gaļu es tā arī nepaņēmu, pateicu, ka man vairs nevajaga. Vai šis ir standarts kā pie jums tiek apkalpoti klienti? Vai tas ir normāli? Man kaut kā tā neliekās.

16.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Komentāri (2)

L Lailailai 16.06.2020

Nav saprotams tikai viens-kas cilvēkam liek, atkal un atkal, atgriezties vietā, kur neapmierināja apkalpošana. Tas ir kāds komplekss? Vai cilvēks ir ierobežots kustībā un nav citu iespēju?

K Klients45566 17.06.2020

Es pārdevējas vietā tevi iemestu ar to gaļu seja.
Lai saproti kur jastaw dūša.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes