www.sudzibas.lv Mego Kasiera nekompetence

Mego - Kasiera nekompetence

Piektdienas vakarā kasieris, kurš apkalpoja mūs, nespēja atbildēt - kādēļ un kam der klienta karte - neņēma to vērā, tas bija 5.06. - Mego, A. Saharova Ielā, kasieris - vienīgais vīrietis - jaunais cilvēks, kurš uz visiem jautājumiem vai nu noraidoši purināja matus, vai atbildēja - nē, nē - iespējams, ka nesaprata, ko latviski jautājam. Tas bija plkst. 21.30. Nu kauns bija mums viņa vietā, nudien. Vai tiešām jebkurš cilvēks, kurš ir garāmgājējs, drīkst strādāt visos lielveikalos? . Arī par akcijām neko nespēja paskaidrot.
Tātad - Sia "Lenoka", Krustpils Iela 12, Rīga, A. Saharova Iela 14, Lv-1021, tirgotāja id; 0013290416, term: 61209914
laiks: 21: 26: 39
tas patiesībā iedragāja uzticību veikalam, kuram līdz šim uzticējāmies. Vairs centīsimies uz šo veikalu ķēdi Latvijā neiet, jo esam vīlušies servisā. Parasti mūs apkalpoja jaukas pārdevējas.
Kauns...

05.07.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Komentāri (13)

Miss_Kaprīze 05.07.2019

Es, protams, ļoti atvainojos, bet ne katrs grib iet un nostrādāt lielveikalā 10-12h par 3.80 eiro brutto. Jums prātā neienāca, ka tas varēja būt māceklis vai nesen ieradies uzņēmumā kasieris? Par akcijām un visu pārējo Jums ir iespēja izlasīt bukletos, kas ir turpat veikalā vai Jusū mājaslapā, kā arī oficiālajā mājaslapā. Gribu pievērst Jūsu uzmanību uz to, ka kasiera pienākumos ietilpst efektīva un ātra pircēju apkalpošana kasē, kā arī preču izvietošana kases zonā. Par akcijām un visu pārējo vairāk zin zāles darbinieki, nevis kasieri. Kādreiz bija arī pieredze par nakts zāles darbinieku Maxima XXX veikalā. Un pirmajos darba vakaros arī bija gadījies, ka cilvēki pie tevīm pieiet, uzjautā kur varētu atrast šo un to, bet tu to pilnīgi nezini un abstulbsti. Ir jāpiebilst, ka manos pienākumos neietilpa pārzināt visas nodaļas. Konkrēti uz maniem pleciem bija uzkrauta gaļas un desu nodaļa. Mūsdienu cilvēki visi cenšas strādāt augsti algotos darbos, tāpēc ir nudien ļoti dīvaini, kad dzirdi sūdzības par to, ka apkalpojošais personāls kaut ko nezin, vai ir piemirsis. Nav taču viņi roboti, lai iegaumētu visu un zinātu to, par ko viņiem nestāsta. Pirmkārt, lūdzu, skatieties uz amatu un saprotiet kas ietilpst viņa pienākumos, jo kasieris, pārdevējs un pārdevējs-konsultants bieži vien ir 3 atšķirīgi amati.

Miss_Kaprīze 05.07.2019

Jūsu pastkastē, kā arī oficiālajā mājaslapā**
Nedaudz aizdomājos :D

Den91 06.07.2019

Busi prieciga, ja cilveks zaudes darbu?

Saivii 06.07.2019

Cilveekiem,kuri straadaajot ar klientiem nepaarzina nedz valsts valodu,nedz veikala piedaavaajumu NAV tur jaastraadaa!

Den91 06.07.2019

Kasieriem samaksa it parak Zema, lai vinjem butu izvele njemt Vai nenjemt, sudzies uz valsts vai uz vadibu, nevis uz cilveku.

P Pelekais Latvietis 06.07.2019

Nevajag pārspīlēt, iztērējuši 18e un domā, ka veikalā Mego jābūt augstas klases servisam.
Tev ir izvēles iespējas brauc uz Sky tad iepirkties, ja gribi servisu.
Tas nabags tur vergo par smieklīgi mazu algu.

M Māra07 06.07.2019

Iedomājusies sevi par pasaules nabu.Vēl viena neaptēstā ,kura dzīvo vakardienā un iedomājas ,ka jebkurā veikalā visiem jālokās viņas priekšā.Neej vispār uz veikaliem.Audzē un ražo pati.

Saivii 06.07.2019

Jaalokaas nudien nav,bet zinaat valsts valdodu gan ir visa pamats staajoties darbaa Latvijas Republikaa. Un nepaarzinaat veikalu kuraa straadaa arii ir kauns. Kam taadi cilveeki tur vajadziigi iisti?

M Māra07 06.07.2019

Jūs par rakstīt pareizi neprotat valsts valodā,taču spriežat par citiem !

M Māra07 06.07.2019

Jāzin protams.Jūs pabraukājiet pa Gejropu un pavērojiet kā strādā lielākā daļa latviešu - vāc ogas,rūpnīcās un tamlīdzīgos zemos posteņos lielākā daļa.Un nezin neko vairāk kā dažas frāzes valodā kur viņi atrodas.Esmu to redzējusi daudzās valstīs. Otrs variants ka cilvēks strāda nesen vai pirmo dienu tas Jūsu paurī nav ienācis kā doma? Personīgi man liela pieredze ir tirdzniecība un varētu uzskaitīt daudz variantu,tikai tādiem tukšpauriem kā Jums to nesaprast.

Dainis 06.07.2019

Humanoīdi lēnām izmirst vietā nāks jaunā rase debiloīdi.

B biznesaklients 18.07.2019

Kase nav infocentrs. Kasiera uzdevums ir apkalpot klientus, apieties ar kases aparātu un izvietot preces pie kases. Viņam nesaka katras dienas akcijas piedāvājumus un zināt produktu cenas no galvas viņam nav pienākums.

A Arthur King 05.02.2022

Darbiniekus uztver kā tranus. Algu izmaksā kaut kādā izlases veidā. Saslimušos darbiniekus vispār uzskata par N|EKO! Ja saslima, tad lai mirst nost!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes