Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss

Šodien, 3. Novembrī Arsā bērnam bija pieraksts pie speciālista.
Vakar, 2. Novembrī, zvana no reģistratūras un jautā “vai plāno būt uz vizīti? ”
atbildu: ”plānojam būt. Bērnam ir iesnas vai speciālists pieņems? ”
reģistratūras darbiniece nemāk atbildēt un Saka, ka noskaidros un atzvanīs.
Pēc 10 min saņēmu zvanu no reģistratūras darbinieces: ” kādas ir iesnas - tekošas vai lipīgas? ”
Atbildu: “lipīgas”
reģistratūras darbiniece: ”labi tad pierakstu atstāju spēkā un gaidām jūs rīt. Ja kas mainās atzvaniet līdz 10: 00”
sarunas beigas —————-

Šodien dodos uz klīniku, zinot, ka tā atrodas Blaumaņa ielā 11/13. Izrādas klīnikas tur nav, jo ir mainīta atrašanās vieta.
Zvanu uz reģistratūru. Darbiniece sāk skaidrot, ka sistēmas kļūda, ka sen jau pārvākušies - kā to nezināju utt.
Atrodu jauno adresi. Reģistratūra prasa samaksāt 55 eur par konsultāciju. Kad pierakstījos tiku informēta,
ka konsultācijas Cena 45 eur.

Vai tiešām tie puņķi bija tik svarīgi, lai aizmirstu pieteikt divus svarīgus faktorus - jauna atrašanās adrese un cenu izmaiņa ar 1. Novembri?

Vienīgais labais no šī visa - kompetents speciālists.

Klientu serviss un reģistratūru darbinieku apkalpošana - zem kritikas.

03.11.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes