LV RU
www.sudzibas.lv Mēbeļu Outlet Ilga piegāde un bojāta prece

Mēbeļu Outlet - Ilga piegāde un bojāta prece

Pirmkārt, kad veicām apmaksu janvāra beigās par dīvānu, mums teica, ka tiekam sarakstā, kurš pēc pusotras nedēļas būs klāt. Gaidam, gaidam... Paiet 2 mēnēši līdz nolemjam veikt pirmo zvanu uz veikalu, lai painteresētos par mūsu preci. Tā mēs zvanījām ik pa pāris nedēļām. Atbildes bija sekojošas... Vai nu fūre nebrauks speciāli dēļ mūsu 1 dīvāna, vai nu fūrē nebija vietas mūsu dīvānam, vai nu Polijā visu nedēļu svētki un tāpēc neviens nebrauks (svētku dienas bija tikai 2) . Un tā paši zvanot tikai saņēmām kaut kādu informāciju. Pagāja 4 mēneši līdz kamēr saņemam informāciju (paši atkal zvanot) , ka beidzot dīvāns ir rīgā. Un nu 4 mēnēšus nogaidījuši vēl par piegādi jāmaksā 35€ par vešanu un 5€ par to, ka uz pirmo stāvu palīdz ienest... Labi. Štruntrs ar to vešanu un nešanu. Saliekam dīvānu... Viss it kā ok. A spilvens sapelējis... Atkal kaut kur kaut kas jāsūta. Kaut kas jāgaida... Nebeidzamais aplis ar viņiem. Neiesaku. Ļoti neprofesionāla attieksme. Un nav nākšana pretī saviem klientiem.

30.05.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Il

Komentāri (1)

Di Dioniss 14.02.2019
Piegades lacks ir neadekvats

Pasutijums tika veikts (apmaksats) 5.12.2018 lidz sim bridim (14.2.2019) pasutijums nav piegadats.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes