LV RU

Mebeles24.lv - Slikts serviss

Ārprāts! Pasūtījām stūra dīvānu. 1,5 mēnesi nevarējām šo dīvānu izņemt, jo aizkavējās remonts. Paldies veikala darbiniekiem par to , ka deva iespēju dīvānu visu šo laiku glabāt viņu noliktavā. Kad izņēmām dīvānu, izrādījās, ka viņš mums neder pēc izmēriem (tā sanāca, uzticējāmies mūsu celtniekiem, kuri nepareizi izmērīja sienas). Griezāmies veikalā likuma paredzētajā laika posmā ar lūgumu šo dīvānu samainīt pret citu preci - dīvāns+krēsls (sanāca dārgāk). Pēc 2,5 mēnešiem mums atveda dīvānu un krēslu. Mēģinot ienest krēslu, mums tika sabojāta ārdurvju gumija, tālāk, bija atlauzsts gabals no dīvāna kājiņas, atveda nepareizo krēslu. Šajā pašā dienā uzrakstījām sūdzību. Nākamajā dienā mums atzvanīja veikala darbinieks un informēja, ka 14 dienu laikā kājiņa dīvānam tiks samainīta un tiks atvests pareizais krēsls (durvju gumija tika salabota nākamajā dienā) pēc 14 dienām, nesagaidot zvanu no veikala, es piezvanīju pati, uz ko saņēmu atbildi, ka būs jāgaida vēl 2 nedēļas. Es biju šokā, problemātiskus klientus ir jākontrolē, bet viņiem ir vienalga. Uzrakstīju vēl vienu sūdzību. Saņēmu atbildi, ka mans pasūtījums noteikti būs pie manis 07.04.16 no 10:00-12:00. 07.04.16. plkst. 10.05 piezvanīju uz veikalu precizēt, vai man gaidīt pasūtījumu, uz ko saņēmu pozitīvu atbildi. Plkst. 12:05 nesagaidot pasūtījumu, piezvanīju atkal, man pateica, ka priekš manis ir sliktas ziņas:) Mašīna no Polijas ar manu pasūtījumu vēl nav atbraukusi uz Rīgu:)))) Priekšniecības kontaktus viņi nedod, menedžera nav. Pat atvainošanās par sagādātajām neērtībām neesmu sagaidījusi:) Griezīšos uz PTAC.

Ir

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay