LV RU
www.sudzibas.lv Mēbeles24.lv neatdot avansu maksājumu

Mēbeles24.lv - neatdot avansu maksājumu

februārī 2018gsamaksāju avansu par virtuves iekārtu,bija akcija 30 procenti atlajde pasūtījumam.es samaksaju,bet gribēju sūtit tikaj jūnīja,bet pēc nedeļas pārdomāju,grībēju paņemt naudu atpakaļ,bet pateica kā pēs līguma ja pardomāja ņem nost 30procenti.atsūtija vēstule,ka2 nedeļas laika atsūtis naudu uz kontu.bet klusums.neatbild uz zvaniem un e-pastu.patērētāji ari ne ko nevarej izdarīt.agad jau jūlijs naudas tā nau.aizgāju pie juristiem,gaidu atbildi.

Papildināts Jana Gavrilova 01.08.2018

pagāja pus gadi atsūtija naudu,bet ne visu,noņēma 30 procenti,tas ir vairāk ka 200 evro,nesarotu par ko.ja būtu ka apsolīja 2 nedeļa laika atdot avansu tad vel okei,bet pec tada laika varēja atdot visu.

Komentāri (5)

Vi Viktorija2121 10.08.2018

Salons "Mēbeles24" vienmēr atbild uz telefona zvaniem, un nekad neatstāj bez atbildes.
30/07/2018.gadā ar šo klientu visi darījumi tika noslēgti veiksmīgi.

Ci cietušais no mēbeles24 10.08.2018

Mēli! Jāzvānā no jauniem numuriem, lai MĒBELES24.LV paceltu klausuli, kad pusgadu gaidi savu pasūtījumu, samaksājot avansu (personīga pieredze). Interesants fakts: Viesiem godīgiem internetveikaliem pie FACEBOOK profila ir iespēja vērtēt veikalu un atstāt atsauksmi! Tikai ne MĒBELEm24.LV! :) Nelabvēlīgus komentārus viņi dzēš ārā un nobloķē personas (vairākas pazīstu), kuras tos atstājušas. Padoms cietušajiem: mīļie cilvēki, rakstiet par viņiem FACEBOOKā, komentējiet viņu publikācijas (ar interesejušiem jautājumiem) un GALVENAIS saglabājiet PRINTSCREENus ar tiem, būs pierādījums un ātrāk viss ies! Daudziem tas jau palīdzēja! :)

Ja Jana Gavrilova 10.08.2018

salons var but atbilde uz zvaniem,bet nevar atbildet uz jautajumiem.runā kā pārzvanis un gaidi pec tam pusgadi)))).es neesmu apmierināta,ta ka man neatdeva visu naudu

Ci cietušais no mēbeles24 13.08.2018

Jana Gavrilova, спросите совета у центра защиты прав потребителя, очень отзывчивые! по идее, Вам надо было написать заявление адресованное MĒBELES24, и требовать возвращения денежных средств в полном размере немедленно, в связи с невыполнением заказа со стороны MĒBELES24 (думаю, что и сейчас можете требовать вернуть остаток!) приложите копию авансового счета, копию платёжки (если есть возможность отнесите лично в магазин, пусть на Вашем экземпляре напишут: принято, дата, имя фамилия того кто принял, к примеру продавца MĒBELES24). При невозврате это заявление с заявлением в центр защиты прав потребителя! Вернут! Удачи! но с ними без нервотрёпки никак... на это MĒBELES24 и надеется...

Kr Kristine 30 16.10.2018

S arī saskāros ar šiem krāpniekiem, pasūtiju dīvānu kuru solija piegādāt 2 mēnešu laikā, biju iemaksājis rokas naudu un līgumu parakstiju vēlāk, līgumā izrādās preci var piegāda 3 mēnešu laikā un ja rodas sarežģijumi var pararināt vēl uz 3 menešiem.
Pēc tam kad biju samaksājis pirmo iemaksu attieksme pret mani uzreiz mainijās, pret sūdzībām tika atbildēts krieviski un ar pārmetumiem ko es gribu, ja līgumā paredzētais laiks nav beidzies.
Dabuju atpakaļ savu iemaksāto naudu jo vairākas reizes braucu kaunināt pārdevēju kurš man solija dīvānu 2 men laika un stāstiju visiem veikala apmeklētājiem, lai labāk neko šajā veikalā nepērk. Izrādās mēbeles 24 nav uzņēmuma nosaukums, nesen bija sia rarus, bankrotēja un izveidojās sia mersik, bijis arī tāds dilaram un domāju daudzi savus pasūtijumus nesaņēma.
Ja viņus neliksiet mierā un nerakstīsiet sūdzības, tad riskējat vispār neko nedabūt...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay