www.sudzibas.lv Mēbeles24.lv Kāpēc piedāvāt savus pakalpojumus??

Mēbeles24 - Kāpēc piedāvāt savus pakalpojumus??

Pasūtījām caur mebeles24 skapi. Nogaidījām 2mēnešus ar domu, ka varēsim iekārtot savu mājvietu. Pazvanīja, ka prece jau ir noliktavā un nākama dienā būs. Pienāca nākama diena un zvans, ka precei brāķis, ka jāmaina detaļa... Jāgaida vēl 2nedēļas, kamēr samainīs un atvedīs! Vienojāmies!! Nolēmu pazvanīt, bet... Atkal vilšanās!!!... Nevarot sazvanīt menedžerus, viņi tikai starpnieki utt!! Tad kāda vēla pēc piedāvāt savus pakalpojumus, ja visādas problēmas?!?!?! Kas tas par iestādījumu?!?! Lētais???Jautāju, vai var atgriezt priekšapmaksas summu... Varot!! Domāju, ka braukšu pati uz šo iestādi un tur nokārtošu formalitātes par naudas atgriešanu, jo baidos, ka naudas atgriešanu arī vajadzēs gaidīt 3mēnešus!!!

T

Komentāri (1)

M Mēbeles24.lv Support Pārstāvja atbilde 18.02.2016

Cienītā kliente! Paldies par Jūsu uzrakstīto atsauksmi mūsu firmai. Pārbaudot informāciju par Jūsu pasūtījumu bijām pārsteigti, ka Jūsu komentārs ir pārpilns ar negatīvām emocijām tā kā pirmkārt radušajās situācijā ar brāķi un pagarinātā gaidīšanas termiņa rezultātā Jums bija piedāvāta atlaide, kuru Jūs labprāt izmantojāt, otkārt - skapis bija bezmaksas piegādāts līdz Jūsu mājām (atgādināsim ,ka ārpus Rīgas -piegādes cena ir 40 €) un šo atlaidi Jūs arī labprāt izmantojāt. Diemžēl šo informāciju Jūsu komentārā mēs neatradām. Nolēmām atgādināt. Vēlreiz atvainojamies par sagādātām neērtībām un ceram, ka nopirktā prece Jums ilgi kalpos. Ar cieņu, Mēbeles24.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes