LV RU

mājas ANTTILA

Pasūtiju no kataloga 4 preces ,no kurām 2 uz nomaksu. Pec 12 (!) dienām saņēmu paziņojumu ,ka tieši dārgāko preču ,kuras bij noformētas uz nomaksu - noliktavā vairs nav. Un piedāvājumu nākamo pirkumu saņemt bez pasta izdevumiem. Kad izteicu vēlmi saņemt'jau šo pasūtijumu bez pasta izdevumu apmaksas - saņēmu nelaipnu atteikumu. Gan katalogos ,gan internetā

N

Komentāri (1)

S Saule 27.01.2006

Man arī riebjas Anttila. Ieberzos izdarot tādu noziegumu kā kaut ko pasūtot. Debīlas operatores un aizvēsturiska sistēma. Arī, ja pajautā ultra laipnajai operatorei, kā viņu sauc, tad teikt atsakās. idiotisms.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes