Magnolijas zieds - Kvalitāte

Vecu ziedu iesmērētāji par lielu naudu! Peoniju pušķi saņēmu 10. Maijā 18: 00, šādas peonijas ir 12. Maijā 7: 44. Kā justies cilvēkam, kas tādu pušķi uzdāvina? Kur ir premium kvalitāte ko solāt? Varbūt tā ir exclusive brūnā šķirne? Es kā saņēmējs jau vairākas reizes viļos jūsu ziedos un pušķos. Īpaši pušķi ar rozēm nedzīvo ilgāk par 2 dienām. Jūsu bāzei ar līkumu jāiet! Un nekautrēšos šīs bildes nosūtīt dāvinātājam, kas tik ļoti mīl jūsu bāzi - ceru, ka vairs tur nepirks!

12.05.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Komentāri (9)

Ļoti bieži esmu novērojusi, ka tieši t.s. ekskluzīvie veikali, bāzes ir tie,kuru ziedi nav stāvētāji. Bet tā ir mana pieredze.

M Magnolijaszieds 13.05.2021

Sveika Elza, Pateicamies par izteikto viedokli. Vai varam palūgt atsūtīt piegādes informāciju,jo uz jūsu vārda un uzvārda neredzam šādu piegādi. Mēs esam uzņēmums ar vairāk kā 10 gadu pieredzi, ikdienā pārdodot ziedus, tādēļ mūsu mērķis noteikti nav nevienam apzināti pārdot ziedus, kas neatbilstu kvalitātei!Mēs vienmēr ļoti pateicamies klientiem, kas ar mums sazinās, ja ar ziediem ir kas noticis un mūs par to informē, jo tieši tādā veidā mēs varam nodot informāciju tālāk ziedu audzētājiem un uzlabot savu servisu un piedāvāto preču kvalitāti. Katru sūdzību par ziedu kvalitāti mēs izskatam individuāli un vienmēr sniedzam risinājumu. Mums ir ļoti žēl, ka esat izvēlējusies šādu veidu kā nodot mums par šo informāciju un neesat devusi iespēju risināt šo situāciju!

E Elza St 14.05.2021

Piegādes informācija Jūs nevarat atrast, jo cilvēks (dāvinātājs) bija personīgi 10.maijā 17:30/17:45 pie Jums bāzē un izvēlējās ziedus. Rodas jautājums vai atbilstoši kvalitātes ziedi pienākas tikai uz pasūtījumu? Jau šīs pašas izcilās peonijas redzu pēdējā Ira M atsauksmē. Un kādu risinājumu Jūs piedāvātu? Tāpat kā Irai M pasakot atvainojiet? Vai varbūt 15% atlaidi - lai gan man jau ir Jūsu klientu karte, bet jūtu ka to man nākotnē vairs nevajadzēs.

Peonijas tā arī neatvērās un tik turpināja brūnēt. Krimināli un zem jebkuras kritikas!

M Magnolijaszieds 14.05.2021

Paldies par atbildi. Kā jau iepriekš minējām, tieši gala patērētājs var palīdzēt uzlabot servisu un ziņot par ziedu kvalitāti, ja tā nav bijusi laba, jo zieds ir dzīvs, to ietekmē daudz un dažādi faktori, sākot jau no audzēšanas, transporta līdz ziedu uzturēšanai un kopšanai mājās,kas ir viens no svarīgākajiem faktoriem, tādēļ vienmēr ir svarīgi sazināties ar tirgotāju un uzdot jautājumus arī par to kā kopt katru ziedu mājās,par ko mēs vienmēr laipni izstāstam. Tādēļ ne visos gadījumos var atbildēt viennozīmīgi un tieši tādēļ katru gadījumu mēs izskatam individuāli un piedāvājam risinājumu, gan mainot, gan sniedzot kompensāciju, jo kā jau iepriekš minējām, mēs ziedu nozarē darbojamies 10 gadus ar lielu pastāvīgo klientu loku un mūsu mērķis ir tikai un vienīgi piegādāt ziedus, kas klientus priecētu ilgi un sniegt labāko servisu! Ļoti žēl, ka nedevāt iespēju šo situāciju atrisināt.

E Elza St 15.05.2021

Labdien! Nosūtu čeku, dodu Jums iespēju risināt šo situāciju

E Elza St 15.05.2021

Čeka bilde

M Marta Jurševska 17.05.2021
Krāpšana

Krāpnieki! Naudu atpakaļ jau gaidu ilgi pat uz epasta adresi man neatbild. Neiesaku šo filiāli!

S Sudzibas.lv Admin 09.06.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M Magnolijaszieds 10.06.2021

Labdien Marta, lūdzu , steidzami sazinieties ar mums personīgi, lai mēs saprastu kas tā ir par situāciju un uz ko Jums nav atbildēts.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes