www.sudzibas.lv M79.lv slikts serviss, darbinieku nolaidība, klientu maldināšana

M79.lv - slikts serviss, darbinieku nolaidība, klientu maldināšana

Pasūtu preci, ar mani vēl piektdien sazinās, pārprasa vai tiešām pirkšot, jā , noteikti pirkšu, prece būšot pirmdien 07.01.2019, ok, ļoti labi. Pirmdien atnāk SMS, ka var doties uz veikalu un izņemt preci, nu super, par cik veikals līdz 20:00 strādā, tad pēc darba tik dodos tai pakaļ. Nosaucu pasūtījuma numuru, pārprasa vai esot īstais vārds uzvārds, ok, skatās, mjā, izrādās, ka vairumtirgotājam esot cita cena nekā tā, kura norādīta gan internetveikalā, gan arī SMS. VIņam vajagot pārbaudīt un preci neizsniegšot, kamēr kaut kas nebūs noskaidrots. Es prasu, vai tad tas ir normāli, ka preces piegādā nepārbaudot to atbilstību un cenu? Sistēmas automātiski ģenerējot sms, kad preces atvestas. Tad interesanti kāds mākslīgais intelekts tur preces pārbauda. "Mēs nevaram dienā 500 preces pārbaudīt", vai priekš veikala tas ir daudz? Tad kur uzņēmumam loģistika, vnk pa tukšo vest preci, nemaz nesaprotot, kas ir pasūtīts un cik tas maksā. Tā nu mana ceļa nauda turp un atpakaļ + brīvais vakara laiks izšķiests un bez preces.
Vai tas ir normāli? Varbūt cena ir nomainījusies vešanas laikā, biržās un piegādātiem arī šad tad mainās cenas, es neesmu pie tā vainīgs, ka manā ierašanās laikā vairumtirgotājam rādas cita cena. Teicu, lai tik dod preci, kādam būs par kļūdām jāmaksā, bet protams, ka neviens neko nedeva. Labi vēl, ka neveicu priekšapmaksu, tad to naudu droši ka nedēļu vai mēnesi neredzētu.
M79, paldies par sadarbību! Lai Jums veicas!

08.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no M79 Pārstāvja atbilde 08.01.2019

Labdien,
Atvainojamies par radušos situāciju.
Kā kolēģi minēja, vairumtirgotājs preci atsūtīja par citu cenu, nekā bijāt pasūtījis. Neatteicām Jums pasūtījumu (par Jūsu pasūtīto cenu), tikai no mūsu puses bija nepieciešams precizēt informāciju no vairumtirgotāja, bet plkst. 19:00 vakarā diemžēl to vairs nebija iespējams izdarīt, jo vairumtirgotājs tik vēlu nestrādā.
Attiecīgi Jums piedāvājām opciju pēc situācijas noskaidrošanas preci piegādāt bezmaksas, jo kā pareizi minējāt, tā nav Jūsu problēma.

Cerot uz turpmāku sadarbību,
M79.lv

A

Komentāri (2)

A apklvdz 12.01.2019

M79! Ja jums ir norādīta viena cena, tad tā ir JŪSU atbildība, nevis klienta atbildība, ka noliktava dot preci ar citu cenu!

A andzaa 16.01.2019

Tieši tā, kā jau iepriekš teicu, cena var izmainīties dažu stundu laikā, jo biržās valūtas kurss nepārtraukti svārstās, tad arī precei dēļ pieprasījuma attiecīgi vai nu samazinās vai palielinās. Preci es pasūtīju piektdien, ar mani sazinājās un vienojāmies, tātad cena abām pusēm bija zināma. Mani neinteresē, kas bija mainījies pa brīvdienām. Ja tā ir veikala kļūda, lai par to maksā. Laikam veikalam lētāk un izdevīgāk ir ļaut klientiem atstāt negatīvas atsauksmes :)
Ja augstākminētajos veikala pārstāvja komentāros tā būtu bijusi taisnība, tad ar mani nekavējoties sazinātos nākamajā dienā, bet par cik tā cena bija nepareiza, skaidrs, kāpēc man nezvanīja. Diezgan lakoniski skan - NEATTEICĀM, bet ja es gaidītu nākamo dienu, tad vnk ATTEIKTU.
Starp citu pēc tam pamanīju, ka prece ir izņemta no internetveikala un nav pieejama pasūtīšanai, bet ja nu kas, es varu šeit iepostot ekrānšāviņus ar pasūtījuma informāciju, ka bija tāda prece un cik tā prece maksāja.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes