M79.lv - Krāpšanās ar preču cenām
Pasūtīts Kingston Fury Renegade NVMe SSD, PCIe 4.0, M.2 Typ 2280 – 2 TB no M79 06.06.2025. Vietnē bija teikts, ka ir pieejami 10 un piegāde 7 dienu laikā. Es samaksāju par pasūtījumu, un viņi man atsūtīja e-pastu, ka statuss ir mainīts uz jaunu un ka tas tiks piegādāts 8 dienu laikā. Ir pagājušas 11 dienas, un es neesmu dzirdējis no interneta veikala. Nolēmu viņiem piezvanīt, kas izrādījās nemaz tik vienkārši. Pēc pāris stundām beidzot tiku cauri un jautāju, kas ar manu pasūtījumu nav kārtībā. Saņēmu atbildi, ka par tādu cenu preces nav, bet ja vēlēsies pasūtīsim citur, bet būs jāpiemaksā 25 eiro. Ko tas vispār nozīmē? Kāda man starpība par kādu cenu viņi pērk preci, es samaksāju to cenu, kas norādīta mājaslapā. Tiem vietnē jāsniedz atbilstoša informācija. Vai man vajadzēja samaksāt starpību? es nesaprotu. Cilvēku maldināšana visaugstākajā līmenī. Neiesaku šo interneta veikalu!
Komentāri (2)
Jā tā viņi dara tapēc nemaksāju pa priekšu un principā nemaksāju pa priekšu.
Ja preces lapa nav izmainīta, tikai cena, tad Jums ir tiesibas griezties PTAC ar sūdzību par negodīgu komercpraksi, vēl jo vairāk ņemot vērā, ja veikals neatgriež starpību, ja preces cena apstrādes brīdī ir zemāka.. starpību patur sev.