M79.lv - Bojājums

Pasūtīju statīvu, uzstādot tika konstatēts defekts, kura rezultātā, statīvs nolūza un nav lietojams. Veikals piedāvāja nodot remontam, saņemu ziņu, ka gatavs saņemšanai no remonta, mājās konstatēju, ka nekas nav labots, taču par remonta atteikumu pārdevējs neinformēja. Dodoties atkārtoti uz veikalu pārdevējs tiešà tekstā pasaka, ka netērēsim viens otra laiku. Remontu nepiedāvā, samainīt uz citu preci vai atgriezt naudu arī. Šis veikals piedāvā ļoti nekvalitatīvas preces, klientu serviss ļoti zemā līmenī.

20.12.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no M79 Pārstāvja atbilde 21.12.2021

Ja precei tiek konstatēts defekts, plaisa statīvā. Tad nepieciešams preci nest pie mums uzreiz, nevis pēc pāris mēnešu lietošanas.
Atnesot statīvu ar nolauztu kāju, pēc 2 mēnešu lietošanas, serviss var konstatēt mehānisku defektu, nevis brāķa preci.
Un, diemžēl, atsaka garantiju.

Ja prece ir defektīva, vai kā citādi neapmierina preces kvalitāte, tad e-pastā [email protected], uzreiz, jāpiesaka preces atgriešana, un preces stāvoklis. Kā arī atgriezt preci mums 14 dienu laikā, no pieteikšanas brīža.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes