www.sudzibas.lv M79.lv Klientu maldināšana, krāpšana

M79 SIA - Klientu maldināšana, krāpšana

Padalīšos ar nepatīkamo pieredzi m79, sāksim ar to, ka biju iegādājies videokarti, kura pēc 2 dienām nobeidzās, kā rezultātā to nodevu uz garantiju.
Gaidīju 3 ned. , uzrakstiju servisam, kur atbildēja" agris grīns-"remontu standarta jautājums tiek risināts 30 dienu laikā.
Gaidījām, kamēr papies mēnesis un rakstījām atkārtoti, protams atbilde nebīja 1 ned.
Aizbraucot uz vietas iedevu pirkuma dokumenta kopiju darbiniekam ričardam grīnam un jautāju, ko mēs varam darīt, varbūt atgrieziet naudu, vai piedāvājiet citu preci utt. , jo cik zināms, videokartes netiek labotas un parasti ražotājs atgriež kredītrēķinu.
Ričardam nebija ko atbildēt iznāca servisa vadītājs (vismaz viņš tā izteicās) agris grīns un uzreiz seko jautājums, kas par pretenzinu? , es atkārtoju tieši to pašu informāciju ko izteicu otram darbiniekam.
Seko atbilde (prece atrodas garantijas servisā gaidām atbildi) , bet attieksme uzreiz jūtama saspringta, atbildes seko aizskaroši, es piemēram jutos aizskarts, ka man ir šis ilgais gaidīšanas laiks un vēl jācieš neapmierināta darbinieka sliktā attieksme.
Sākās sarunas paaugstinātos toņos, kur sapratu darbinieka nostāju, ka viņiem viss ir vienalga un negrasās nemaz iespring lai atrisinātu šo situāciju. (šo visu varēja vienkārši atrisināt ar cilvēcīgu attieksmi, nevis iznākt ārā ar domu, ka esmu kārtējais neapmierinātais klients, kuram pačakarēt galvu)
uz jautājumu, cik ilgi man ir jāgaida prece 1 mēn. 1 gads. Pus gads utt. Sekoja atbilde 3, kur es jautāju, kas 3, atbilde 3 gadi.
Jautāja, vai neesmu daunis, kas arī bija ļoti nekompetenti un aizskaroši.
Minēja, ka neesmu ne pirmais, ne pedējais, kurš šādi tiek apstrādāts.
Beidzās saruna ar to, ka agris minēja: "ceru, ka garantijas serviss vilksies pēc iespējas ilgāk" - vai tas ir normāli?

Mans ieteikums neiegādāties preces šajā uzņēmuā, būs problēmas, ja vēl mēģināsi pastāvēt uz savu, liks tev gaidīt vēl ilgāk, tas viņiem sagādās prieku.
Skatīsimies cik ilgi ievilksies šis process.
Vēl joprojām gaidu, kad ar mani sazināsies vadība, kura ir augstāka par servisa nodaļas atbildīgo, lai atrisināšu šo jautājumu pēc iespējas ātrāk.

A

Komentāri (4)

Chikibriki 21.06.2022

Ja jau esi tik izglītots garantijas jautājumos, tad zini, ka ražotāja autorizēti servisi visu apstrādā rindas kartībā, ar ko tu esi īpašāks par citiem?

A Agr191 21.06.2022

Ja nevar izpildīti garantijas servisu laicīgi, kā tas tika minēts e-pastā vienmēr pastāv iespēja atgriezt naudu, vai viedāvāt kādu citu risinājumu, nevis ignorēt klientu un pēc tam mēģināt nostādīt muļķa lomā.

Chikibriki 21.06.2022

Kā lai viņi tev atgriež naudu ja nav autorizēta servisa slēdziena? (kurā norādīts, ka prece ir brāķis, nevis tu pats esi viņu sabojājis) vai viņi ir solījuši kādus konkrētus termiņus?

A Agr191 21.06.2022

Jā Agri, šī sāk izklausīties pēc mūsu šodienas sarunas. E-pastā tika rakstīts, ka garantijas serviss ilgst līdz 30 dienām. Es gaidu gandrīz pusotru mēnesi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes