www.sudzibas.lv M79.lv Slikts serviss, nekvalitatīva prece

M 79 - Slikts serviss, nekvalitatīva prece

2022.gada 3.janvārī pasūtīju M79 interneta veikalā savam MacBook datoram jaunu vadu - it kā „oriģinālu“ Apple USB Type - C uz USB Type - C uzlādes kabeli 2m. bija norādīts, ka aptuvenai piegādes laiks ir 8 darba dienas. pēc 3 nedēļām un vairāku reižu zvanīšanas uz veikalu, beidzot tas tika piegādāts. bet nekādi skaidrojumi vai atvainošanās par tik vēlu saņemšanu netika doti..

vads tika lietots PĀRIS DIENAS un tad pēkšņi vairs NELĀDĒJA. aplūkoju vadu - konstatēju defektu - pie stiprinājuma maza vada daļiņa bija iznākusi laukā. un tas pēc dažu reižu lietošanas! tas nebija nekādi locīts vai mehāniski sabojāts. vienkārši pie datora pielikts un lādēts.
jāpiemin, ka iepriekšējas APPLE oriģinālais vads man kalpoja 7(!) gadus!
kad konstatēju defektu - sazinājos ar veikalu un nogādāju viņiem šo kabeli. veikals to it kā nodeva to uz servisu. nākamajā rītā jau saņēmu ziņu, ka pasūtījums Nr.10700 ir gatavs saņemšanai! (sanāk, ka starp nodošanu un šo sms pagāja nepilna diena - ap 16 h, jo kabeli nodevu iepriekšējā vakarā plkst. 18os, un jau no rīta 10os saņēmu ziņu, ka gatavs). aizbraucu uz veikalu - tur bez paskaidrojumiem man lika parakstīt servisa izsniegšanas veidlapu un atdeva tieši tādu pašu - nelādējošu vadu atpakaļ. kad jautāju kādu paskaidrojumu, man pateica, ka vads ir mehāniski bojāts un viņi tur neko nevar darīt, atgriezt naudu nevar, remontu nepiedāvā un varu pirkt vienīgi jaunu vadu….

bez komentāriem. saprotu, ka saņemtā prece ir super nekvalitatīva, jo kalpo pāris dienas, klientu serviss ir ļoti zemā līmemī, nopirktais vads ir metams laukā. tātad vienkārši izmesta nauda... NEKAD NEIESAKU IEPIRKTIES ŠAJĀ VEIKALĀ!

(iegādātās preces konkrētais nosaukums:
Apple MLL82 Oriģināls USB Type-C uz USB Type-C Datu Uzlādes Kabelis 2m Balts (OEM) USB kabelis)

Atbilde no M79 Pārstāvja atbilde 10.03.2022

Labdien,

Saprotam nepatīkamo situāciju,
Piegādes laiks tika minēts aptuveni 8 darba dienas, preci saņēmāt pēc 10 darba dienām.

Par servisa situāciju, prece pie Jums bija vairāk kā mēnesi.
Ja vads sākotnēji ir defektīvs, tad to nepieciešams uzreiz atgriezt mums, lai varam vērsties pie vairumtirgotāja.
Uz doto brīdi varam tikai konstatēt, ka vadam ir daļēji nolauzts lādēšanas gals, pēc mēneša lietošanas.

Ar cieņu,
M79.lv

Papildināts Līga 10.03.2022

paldies par atbildi, taču tā nemaina faktu, ka jūs pārdodat nekvalitatīvu preci!
parēķiniet, kurā datumā vadu izņēmu no pakomāta un kad sāku lietot (jo vada saņemšana aizkavējās, ko jūs arī paši apgalvojat). tad nu man sanāca tikai konkrēti DAŽAS dienas pielikt kabeli pie datora un to lādēt. diemžēl tikai 9.februārī jums uzrakstīju epastu ar pievienotām bildēm par sabojāto vadu. tas jau bija ar padsmit dienu novēlošanos. bet varu apgalvot, ka tajā mirklī vads pie manis tikai padsmit dienas (tas nu nepavisam nebija mēnesis, kā jūs sakāt) un mana kļūda, ka neuzrakstīju jums UZREIZ kā konstatēju defektu. diemžēl visiem nav laika, lai uzreiz ar jums komunicētu, jo bieži vien notiek arī svarīgākas lietas dzīvē par vada nogādāšanu jums. un tas šoreiz iegriezis.. tāpat neatkāpjos no sava viedokļa par to, ka tas NAV NORMĀLI, ka oriģināls vads NELADĒ pēc pāris reižu lietošanas.

L

Komentāri (2)

Good Intentions 03.03.2022

Interneta veikals un orģināls ir jābūt ļoti uzmanīgam. Var arī gadīties brāķi. Par remontēšanu LV vispār klusēšu, kaut gan nē - zem katras kritikas.

L Līga 09.03.2022

jā, interesanti, ka vēl pēc tam uzrakstīju viņiem, vai tiešām vads ir oriģināls un viņi apstiprināja, ka jā! nu tad kvalitāte ļoooooooti tālu no oriģināla diemžēl...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes