www.sudzibas.lv Luminor Bank Nesamērīgas komisijas maksas

Luminor Bank - Nesamērīgas komisijas maksas

Pirms ~20 gadiem DnB bankā ņēmu Hipotekāro kredītu. Viss bija lieliski. Vēlāk banka pārtapa par Luminor,kad dzirdēju daudz sliktu atsauksmju par šo banku. Šī gada sākumā pārdevu bankai ieķīlāto īpašumu un, lai dzēstu hipotēku man bankai bija jāsamaksā ~ 450 EUR, jo īpašuma pircējs neņem kredītu Luminor bankā. Cipars nereāls, bet nu labi. Naudu izņēmu un kontu slēdzu. Tagad pēc vairāk kā mēneša saņemu sms ka esmu bankai parādā vēl 28 EUR. Tikai SMS ne rēķins, ne paskaidrojums par ko vienkārši esat parādā. Loģiski zvanu bankai. Protams gaidīšanas laiks ap 25 minūtēm... Operatore arī sākumā neredz kāpēji šāds parāds, līdz noskaidrojās, ka tā ir komisijas maksa par to ka esmu daudz naudu no sava konta izņēmusi. Nu un tad mana pacietība beidzās... Kāpēc šī summa netika atvilkta uzreiz, kad veicu darījumu? Kāpēc man ATKAL jāmaksā par savas naudas apgrozību? Un visfantastiskākais ir šis paziņošanas veids. Nekādu ziņu kur maksāt? Par ko maksāt?
Paldies visiem apstākļiem, ka es un mana ģimene prom no šīs bankas. Un 100% varu teikt ka šo banku noteikti neieteikšu nevienam.

14.04.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

Karlsons XIII 14.04.2025

Beigta balle

Luminor banka 17.04.2025

Sveicināti!

Mums ir patiesi žēl, ka Jūsu pieredze, izmantojot mūsu pakalpojumus, šoreiz bijusi negatīva.

Paskaidrojam, ka nekustamā īpašuma pārdošanas gadījumā tiek piemērota 400 eiro komisijas maksa, ja darījumu finansē cits kreditors. Tā paredzēta, lai segtu administratīvās izmaksas, kas saistītas ar hipotēkas dzēšanas procesu, un tiek piemērota saskaņā ar mūsu cenrādi.

Savukārt skaidras naudas izņemšanas gadījumā komisijas maksas apmērs atkarīgs no izvēlētās maksājumu kartes veida. Piemēram, ar Luminor Debit karti Luminor bankomātos bez komisijas maksas var izņemt līdz 750 eiro viena mēneša laikā. No summas, kas pārsniedz 750 eiro, tiek piemērota 0,4% komisijas maksa. Plašāka informācija par piemērotajām komisijas maksām atrodama mūsu cenrādī.

Ņemot vērā Jūsu pieredzi, mēs pārskatīsim mūsu SMS paziņojumu procesu klientu informēšanai par maksājumiem un ar tiem saistītajiem jautājumiem.

Mūsu mērķis ir nodrošināt skaidru un laicīgi informācijas apriti, kā arī uzlabot mūsu klientu apkalpošanu. Tāpēc vēlamies pateikties Jums, ka dalāties ar savu pieredzi.

Ar cieņu
Luminor komanda

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes